Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:27:41 GMT

برگزاری جام حذفی فوتسال منتفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۰۵۹

برگزاری جام حذفی فوتسال منتفی شد

سازمان لیگ فوتسال برگزاری مسابقات جام حذفی را با یک شرط برای نیمه مهر امسال تصویب کرد اما برگزاری این بازی‌ها در تاریخ درنظر گرفته شده منتفی است.

به گزارش ایسنا، هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در آخرین جلسه خود مصوب کرد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، مسابقات جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ برگزاری این رقابت‌ها ۱۰ تا ۲۰ مهر اعلام و تاکید شد که شرط برگزاری این مسابقات حضور دوتیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون است اما با وجود این که مدیران هر دوی این باشگاه‌ها در هیات رییسه حاضر بوده و خودشان این شرط را قرار دادند اما هیچکدام از این دو تیم قصد حضور در جام حذفی را ندارند.

با توجه به تمرینات بدنسازی این تیم‌ها و تداخل با زمان جام حذفی این دو مدعی قهرمانی قصدی برای حضور در این بازی‌ها ندارند. از سوی دیگر سایر تیم‌ها هم وضعیت مشابهی دارند و شرایط‌شان برای شروع مسابقات مناسب نیست تا بدین ترتیب برگزاری سومین دوره جام حذفی فوتسال هم منتفی شود مگر این که زمان دیگری برای برگزاری این بازی‌ها مصوب شده و همه تیم‌ها برای حضور در آن ملزم شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام حذفی فوتسال جام حذفی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا