Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@15:59:12 GMT

باید از دوران زرین دفاع مقدس پاسداری کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۰۹۱

باید از دوران زرین دفاع مقدس پاسداری کنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما وظیفه خود می دانیم که دوران زرین دفاع مقدس را زنده نگه داریم و از آن پاسداری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سلام و صلوات بر ذخیره عالم امکان و وجود حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و درود و صلوات بر ارواح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت (ع) و مدافعین وطن اسلامی به ویژه شهید عالی مقام سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض تحیت به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمع حاضر که امروز توفیق شرفیابی به محضر حضرتعالی پیدا کرده‌اند، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، پیشکسوتان جهاد و مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس، فرماندهان و رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (ع)، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، جانبازان و ایثارگران عزیز، بسیجیان دلاور، مداحان اهل بیت (ع) و فعالان عرصه ادبیات، سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی دفاع مقدس در سطح ملی و استانی در سراسر کشور هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امروز ما مفتخریم چهلمین سالگر دفاع مقدس که تضمین کننده حیثیت کشور، هویت و امنیت ملی و عزت و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی شد را گرامی بداریم. ما وظیفه خود می‌دانیم که آن دوران زرین و قطعه نورانی در تاریخ کشور را زنده نگه داریم و پاسداری کنیم.

سرلشکر باقری گفت: ما مصمم هستیم تا تاریخ دفاع مقدس که ذخیره‌ای گرانبها برای رشد ملی، پیشرفت کشور، عزت، امنیت، سلامت، استقلال و آزادی نسل فعلی و نسل‌های آینده می‌باشد را حفظ کنیم و از هر گونه تحریف و انحراف مصون بداریم و نگذاریم آن دوران سراسر افتخار به فراموشی سپرده شود.

در حال تکمیل...

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی