Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: اُفت رکورد طبیعی است، اما در درجه پایین‌تری از اهمیت برای ما قرار دارد.

خبرگزاری میزان - حسین امیری در گفت‌وگو با میزان، درباره لغو تورنمنت پاراتیراندازی صربستان و تأثیر آن در برنامه‌های کادرفنی اظهار داشت: با توجه با اینکه در این ٧ ماه اردویی نداشتیم، حضور در این مسابقات می‌توانست از نظر روحی و روانی به ملی‌پوشان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته سطح مسابقات پایین بود و از نظر فنی ارزش بالایی نداشت و حریفان اصلی ما هم حضور نداشتند، اما می‌توانست برای شروع اردوها به بچه‌ها کمک کند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی درباره زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: خوشبختانه روز گذشته با آغاز اردوهای تیم‌های ملی موافقت کرده‌اند و قرار است ما هم برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه دهیم. تا پایان سال در هر ماه یک اردو را پیش‌بینی کرده‌ایم که امیدوارم محقق شود.

امیری درباره اُفت احتمالی رکورد پاراتیراندازان تصریح کرد: اُفت رکورد طبیعی است، اما در درجه پایین‌تری از اهمیت برای ما قرار دارد. وقتی با بچه‌ها کار می‌کنم کار را روی رکورد نمی‌بندیم چون مطمئن هستم روش درستی را اجرا می‌کنیم. تمرینات را بر اساس روندی که در نظر داریم طراحی می‌کنیم.

وی افزود: هیچ وقت در تمرینات به رکوردها توجهی ندارم، برخی اوقات بچه‌ها رکوردهایی در تمرینات زده‌اند که به حدی عجیب و غریب بوده است که شاید خیلی‌ها باور نمی‌کردند. هر کدام از تیراندازان که بتوانند در پازل تمرینی و تاکتیکی تیم قرار بگیرند، ناخودآگاه عملکرد فردی شان هم بهبود می‌یابد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی درباره برنامه‌ تیمش تا پایان سال خاطر نشان کرد: اسفندماه حضور در تورنمنت امارات را در نظر داریم که تورنمنت مهمی از نظر ارزیابی سطح پاراتیراندازان و حریفانمان می‌تواند باشد. تلاش می‌کنیم شرایط برای حضور در این مسابقات برای ما فراهم شود البته از سال گذشته هم قرار بود در این مسابقات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقات خانگی توسط فدراسیون جهانی پاراتیراندازی

انتهای پیام/

برچسب ها: پاراتیراندازی تیراندازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاراتیراندازی پاراتیراندازی تیراندازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.
در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.
در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح‌ آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.
محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.
گفتنی است در جریان این رقابت‌ها، علی صالح‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کردند.

کد خبر 6087443

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال