Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی است.
به گزارش خبرگزاری آریا از بورس انرژی، رینگ داخلی بورس انرژی ، امروز (دوشنبه، 31 شهریورماه) شاهد عرضه کالاهای برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند، قطران عمده ذوب آهن اصفهان، متانول پتروشیمی زاگرس، متانول پتروشیمی شیراز، متانول شرکت متانول کاوه و میعانات گازی مجتمع گاز پارس‌جنوبی است و ته‌مانده برج تقطیر و گاز مایع بوتان پالایش نفت کرمانشاه در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، ته‌مانده برج تقطیر پالایش نفت کرمانشاه، میعانات گازی شرکت کربنات سدیم کاوه، میعانات گازی پالایش گاز ایلام و هگزان پتروشیمی بندر امام در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی معامله شد.
روز یکشنبه 6.381 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 334 میلیارد و 369 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انواع فرآورده هیدروکربوری بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه فرآورده‌های طبیعی و مکمل عرضه شده در خارج از زنجیره رسمی دارو غیر مجاز هستند، نسبت به خرید این فرآورده‌ها از صفحات فضای اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای هشدار داد.


دکتر آرزو روستائی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون؛ محل عرضه فرآورده‌های سلامت محور اعم از دارو‌های طبیعی و مکمل صرفاً داروخانه است، گفت: عرضه و فروش این فرآورده‌ها خارج از زنجیره رسمی تأمین دارو مجاز نیست.

وی افزود: برخی از سودجویان از اقبال عمومی به دارو‌های گیاهی، طبیعی و مکمل سوء استفاده کرده و به تولید و عرضه فرآورده‌های غیر مجاز و فاقد هر گونه مجوز با اجزا و منشأ نامعلوم می‌پردازند.

روستائی ادامه داد: این فرآورده‌ها نه تنها ممکن است برخلاف ادعای تبلیغاتی فاقد گیاه دارویی باشند، بلکه بعضاً دارای ترکیباتی غیر مجاز و به مراتب خطرناک و تهدید کننده سلامتی هستند.

رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی سازمان غذا و دارو با اشاره به عرضه دارو‌های گیاهی و مکمل‌ها در صفحات شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای اظهار کرد: با توجه به بازار غیر رسمی و غیر قانونی ایجاد شده در این فضا، عمده فرآورده‌هایی که از این طریق عرضه می‌شوند، فرآورده‌های مرتبط با کاهش یا افزایش وزن، رویش مو، مشکلات جنسی و اعتیاد هستند که بر اساس گزارش‌ها به دلیل وجود ترکیبات خطرناک، عوارضی بسیار جدی و پایدار مانند نقص عضو یا بدترشدن شرایط بیماری را موجب شده‌اند.

وی یادآور شد: مصرف کلیه دارو‌ها اعم از داروی شیمیایی یا طبیعی و گیاهی باید زیر نظر و مشورت تخصصی افراد ذی‌صلاح، اعم از پزشک و داروساز صورت گیرد و بر همین اساس فضای مجازی و کلیپ‌های تبلیغاتی بستر مناسبی برای صحت سنجی ادعا‌ها و اظهارات، توصیه‌های ارائه شده، تشخیص فرآورده مجاز از تقلبی نیستند.

دکتر روستائی همچنین در مورد مصرف خودسرانه فرآورده‌های طبیعی و گیاهی مجاز نیز هشدار داد و گفت: با توجه به اینکه مکمل‌ها یا دارو‌های گیاهی نیز ممکن است دارای تداخلاتی در مصرف همزمان با یکدیگر یا با دارو‌های شیمیایی، احتیاط مصرف در برخی شرایط باشند، لازم است پیش از مصرف، با پزشک معالج یا داروساز مشورت لازم صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان