Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای تبیین مواضع کانون های استانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت این شورا اشاره کرد و گفت: آهنگ انقلاب باید از دانشگاه همیشه بلند باشد و شورای تبیین مواضع باید پیشران آهنگ انقلاب در دانشگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی در ادامه به اقدامات شایسته شوراهای تبیین مواضع استانی اشاره کرد و گفت: گروه‌های رصد و پایش باید ذیل شوراهای تبیین فعال باشند تا بتوانند مواضع به موقع و مناسبی را اتخاذ و حربه های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی گفت: دغدغه‌های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد به نقشه های دشمن پیرامون تابستان داغ اشاره کرد و افزود: ارزش های انقلاب نباید تحت الشعاع مسائل صنفی قرار بگیرد و همه اساتید بسیجی برای حفظ کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات موجود مرتفع گردد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد به تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اشاره کرد و اظهار داشت: برخی بدنبال این هستند که تحولات انقلابی در دانشگاه را ناکارآمد جلو دهند لذا همه اساتید انقلابی باید تلاش کنند که انتظارات نائب امام زمان عجل الله در دانشگاه تحقق پیدا کند و نقدهای سازنده و دلسوزانه را همراه با راهکارهای عالمانه به مسئولان ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دفاع مقدس انقلاب بسیج دانشگاه آزاد شورای تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود