Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:53:19 GMT

اهداف امروز انقلاب همان اهداف امام حسین(ع) است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۴۹۴

اهداف امروز انقلاب همان اهداف امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امروز با حضور نیروهای مسلح، بسیجیان مسئولین ادارات و مردم مراسم رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهدا قلعه رئیسی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

یکی از هفته های بسیار مهم و تاثیرگذار در تقویم کشور هفته دفاع مقدس است که حضور مسئولین در برنامه های باید بسیار مشهودتر باشد که متاسفانه بسیاری از مسئولین امروز این هفته و این روز را به فراموشی سپردند و در این مراسم شرکت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است به منظور پاسداشت و تقدیر از همه کسانی که از مال و جان خود گذشتند تا امروزه ما بتوانیم در امنیت و آرامش کامل در کشور زندگی کنیم.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، پایمردی و ایثار قهرمانانی است که با لبیک به فرمان امام راحل در مقابل تجاوز دشمن تا دندان مسلح در جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و با گذشتن از جان خویش بر حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و محفوظ ماندن خاک وطن از دست دشمن پایداری نمودند و امنیت، اقتدار، استقلال و آزادی را برای مردم ایران اسلامی غرورانه آفریدند.

وی افزود: همه اشرار عالم همدست شدند که انقلاب مارا از بین ببرند و ثمره زحمات تمام انبیاء و اولیاء الهی را ازبین ببرند ما در جنگ به دنبال اهداف خاتم الانبیا و اولین تا آخرین اوصیا بودیم داستان ما در جنگ داستان کربلا بود هرکس می خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند اختلاف ما با رژیم بعث عراق که به پشتوانه تمام ابرقدرتها بر علیه ما بود همان اختلاف امام حسین علیه السلام و اصحابش با یزید و یزیدیان بود.

 

صلواتی خاطرنشان کرد: اهداف ما همان اهداف امام حسین(ع) بود روزی دشمن می خواست همه آمال و آرزوها و اهداف تمام انبیاء و اولیاء الهی را در کربلا دفن کند اما با قیام امام حسین ع شکست خورد در ۸ سال دفاع مقدس هم وارثان همان یزید برای نابودی همان اهداف و آرمانها و شریعت حضرت رسول اکرم ص باوارثان حسین  ع در این عصر جنگی را شروع کردند اما ما پیروز شدیم و اهداف تمام انبیاء و اولیاء الهی زنده تر شد و در کربلای ایران اسلام حیات مجددی یافت و پدران و مادران شهدا به حبیب بن مظاهر ها و رباب و ام البنین اقتدا کردند.

وی ادامه داد: آنچه ما را در جنگ ۸ساله دفاع مقدس پیروز کرد نصرت الهی و صبر و همراهی مردم و ایمان و تقوا ی رزمندگان و ولایت محوری و بصیرت مردم بود امروز هم همین عوامل ما را دربرابر دشمن پیروز خواهد کرد.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین دفاع مقدس رئیسی نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس امام حسین ع قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه