Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های مختلف در استان البرز نرخ بیکاری در این استان بیش از متوسط کشوری است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی عسگری صبح امروز در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه "استان البرز دارای ظرفیت‌های عظیم صنعتی و تولیدی است" اظهار داشت: با استفاده از این ظرفیت‌ها باید نرخ بیکاری را در استان کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "در حال حاضر نرخ بیکاری در استان البرز بیش از متوسط کشوری است" افزود: برای بهبود این وضعیت، عزم جهادی تمامی مسئولان ذیربط لازم است.

نرخ بیکاری روسیه سال 2021 به سطح قبل از بحران کرونا باز می‌گرددبیکاری 2279 مشاورحقیقی حفاظت فنی و خدمات ایمنی با تدوین آیین نامه جدیدنماینده آستارا در مجلس: نرخ بالای بیکاری شهرستان آستارا زیبنده گیلان نیست

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه "برنامه‌های خوبی در راستای کاهش نرخ بیکاری استان در قالب نامه‌نگاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ها وجود دارد" بیان کرد: اکنون زمان آن رسیده که برنامه‌ها و طرح‌ها از کاغذها خارج شده و جنبه اجرایی به خود بگیرد.

عسگری با عنوان اینکه "اگر خواستار این هستیم که  مهارت آموزی منجر به اشتغال شود باید به چند حوزه توجه ویژه کرد" گفت: مهارت آموزی‌ها باید براساس نیازهای مراکز صنعتی و تولیدی استان صورت گیرد.

وی با تقدیر از اجرای پروژه اشتغال مهارت محور در استان البرز، تصریح کرد: در اجرای این طرح باید توجه ویژه به شرکت‌های صنعتی مستقر در استان انجام شود و مسئولین باید برای اجرای هرچه بهتر این طرح تلاش کنند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز نرخ بیکاری ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و نهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید ازدو شرکت صنعتی و تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

 عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون  اداره کل ارشاد و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل بود  که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

 شرکت صنعتی  در سال 1376 فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع ادوات کشاورزی و دامپروری را تولید می کند.

شرکت تولیدی  نیز فعالیت خود را در ارومیه شروع کرده  است و انواع ساک دستی های فانتزی و اختصاصی مقوایی و جعبه کادویی را تولید می کند.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • سال گذشته از تعطیلی۴۳ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید