Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریارپور با اشاره به حمایت دولت از طرح های دانش بنیان و پژوهشی چهارمحال و بختیاری، گفت: در همین راستا اعتباری حدود چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طی سال جاری برای طرح های پژوهشی استان اختصاص داده می شود.

«علی شهریارپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، از شناسایی یکصد اولویت پژوهشی برای چهارمحال و بختیاری طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این طرح ها پس از مشاوره و پیشنهاد اساتید دانشگاهی و پژوهش گران استان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود 30 اولویت از این تعداد در کارگروه پژوهشی استان بررسی شده اند، افزود: 27 اولویت نیز در جلسه آینده شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح شده و با تشخیص استاندار و دیگر اعضای شورا تصویب می شوند.

 

وی با اشاره به حمایت دولت از طرح های دانش بنیان و پژوهشی استان، اظهار کرد: در همین راستا اعتباری حدود چهار هزار و 800 میلیارد ریال طی سال جاری برای طرح های پژوهشی استان اختصاص داده می شود.

 

شهریارپور پتانسیل های اقتصادی استان و مدیریت منابع آبی را از شاخص ترین طرح های اولویت دار پژوهشی استان خواند و تصریح کرد: مدیریت پیامدهای ناشی از تغییر اقلیم، آسیب شناسی اشتغال و معیشت و توسعه فناوری های جدید از دیگر موضوعات طرح های پژوهشی دارای اولویت در استان هستند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری هرگونه ساختمان سازی اداری را مغایر با مصوبه هیئت دولت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این مصوبه فقط در شهرهایی که تقسیمات جدید سیاسی صورت گرفته است می توان ساختمان اداری ساخت.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: پژوهش و فناوری پژوهش و تحقیق چهارمحال و بختیاری پژوهش پژوهشگاه چهارمحال و بختیاری طرح های پژوهشی پژوهشی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری