Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سه نفر از همکارانِ شبکه که در طی سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند، از دو نفر از پرسنلِ تعاونی‌ها و یک شرکت، به‌عنوان «نمونه‌های شبکه در سال 1398» و از سه نفر پرسنل تعاونی‌های شهرستان، با عنوانِ «شایستگانِ تجلیل»، با اهداء لوح تقدیر و هدیه، قدردانی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیین تجلیل از بازنشستگان و برگزیدگان شبکه‌ی‌ تعاونی‌های روستایی شهرستان ابهر، با حضور ریاست و پرسنل اداره‌ی تعاون روستایی شهرستان ابهر و نیز جمعی از بازنشستگان و دست‌اندرکاران تعاونی‌های روستایی شهرستان ابهر در محل این اداره برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سه نفر از همکارانِ شبکه که در طی سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند، از دو نفر از پرسنلِ تعاونی‌ها و یک شرکت، به‌عنوان «نمونه‌های شبکه در سال 1398» و از سه نفر پرسنل تعاونی‌های شهرستان، با عنوانِ «شایستگانِ تجلیل»، با اهداء لوح تقدیر و هدیه، قدردانی به عمل آمد.

اسامی منتخبین به شرح ذیل می‌باشد:

 فهیمه جعفری؛ حسابدار شرکت تعاونی روستایی صایین قلعه: حسابدار نمونه‌ی شبکه‌ی تعاونی روستایی شهرستان ابهر در سال 1398.

جناب آقای بهزاد خدمتلو؛ متصدی فروشندگی مواد نفتی خیرآباد (شرکت تعاونی روستایی سلطانیه): متصدیِ نمونه‌ی فروشندگی‌های مواد نفتی شبکه‌ی تعاونی روستایی شهرستان ابهر در سال 1398.

شرکت تعاونی روستایی هیدج؛ به مدیرعاملی اصغر نوری: شرکت نمونه‌ی شبکه‌ی تعاونی روستایی شهرستان ابهر در سال 1398.

 عبداله مختاری؛ مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی عمیدآباد: شایسته‌ی تجلیل در حوزه‌ی احیاء و فعال‌سازی شرکت‌های تعاونی در سال 1398.

 حمید افشاری؛ مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران ابهر: شایسته‌ی تجلیل در حوزه‌ی مدیران عامل فعال شرکت‌های تعاونی در سال 1398.

نصرت‌اله مصیبی؛ متصدی فروشندگی مواد نفتی ساریجالو: شایسته‌ی تجلیل در حوزه‌ی متصدیان فروشندگی‌های مواد نفتی شرکت‌های تعاونی در سال 1398.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ابهر تجلیل از بازنشستگان روستایی شهرستان ابهر شرکت تعاونی روستایی مواد نفتی سال 1398 ی تعاونی شبکه ی ی شبکه سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور معاون درمان وزیر وزارت بهداشت و درمان همزمان با ظهر پنجشنبه و در قالب سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی یکی از مطالبات مردم شهرستان آرادان بود که امروز به ثمر نشست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است.

کامران قدس با بیان اینکه برای این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: این ساختمان همزمان با سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان و در قالب طرح‌های وزارت بهداشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، در این مراسم امام جمعه و مسئولان شهرستان آرادان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081968

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند