Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی استودیو تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش با قابلیت ضبط فیلم‌های آموزشی و همچنین بخش‌های دیگر همچون محتواهای پرورشی، سوادآموزی و تربیت بدنی در غرب استان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،علیرضا سعدی پور اظهار کرد: چندی پیش نخستین استودیو تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش مازندران با قابلیت ضبط فیلم‌های آموزشی و همچنین بخش‌های دیگر همچون محتواهای پرورشی، سوادآموزی و تربیت بدنی در ساری افتتاح و بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط جدید تعلیم و تربیت که بخش زیادی از آموزش ها به فضای مجازی انتقال یافته، نیاز جدی برای تولید محتوای الکترونیکی در تمامی مقاطع تحصیلی احساس می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: از آنجا که فاصله شهرهای غرب استان با استودیو مرکزی آموزش و پرورش مازندران در ساری زیاد بوده و معلمان در رفت و آمد دچار مشکل خواهند شد، استودیو شماره ۲تولید محتوای الکترونیکی به زودی در شهرستان عباس آباد راه اندازی می شود. 

سعدی پور با بیان اینکه این استودیو بستری مناسب برای تولید محتواهای الکترونیکی معلمان است، گفت: قرار است تولیدات این استودیو در سامانه محتوای الکترونیکی مازندران Mazandmohtava.ir بارگذاری شده و مورد استفاده دانش‌آموزان و معلمان قرار گیرد.

وی افزود:همچنین لوح فشرده محتواها به شهرستان‌ها و مناطق ارسال می شود تا دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم از آن استفاده کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در این شرایط باید به دنبال تفکر جدید باشیم، یادآورشد: در این زیست بوم جدید که کرونا برای ما ایجاد کرده باید شیوه‌های سنتی را کنار گذاشته و به فکر خلق نتایج جدید باشیم.

وی گفت: از روز نخستین که کرونا مدارس را به تعطیلی کشاند، در آموزش و پرورش مازندران خلاقیت‌های خوبی اتفاق افتاد که سامانه "مازند محتوا" یکی از آنها است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به شرایط به وجود آمده از ویروس کرونا، تصریح کرد: اولویت ما آموزش حضوری است چون در آموزش حضوری مفاهیم بهتر منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:اما خانواده‌ها می‌توانند از روش‌های مجازی و غیر حضوری نیز استفاده کنند که در این زمینه راه‌اندازی چنین استودیوی مجهزی می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار مفید فایده باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی تولید محتوا غرب مازندران آموزش و پرورش مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تولید محتوای الکترونیکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش استان خبر داد.

رضا عزتی امروز نهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب یک هزار ۶۱۵ اتاق و ۷ خانه معلم برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: روز هشتم فروردین۱۴۰۳ هم ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد ۴ هزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده‌اند.

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷ هزار ۵۰۱خانوار به تعداد ۳۶ هزار ۵۲۲ نفر توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه امکان پذیرش روزانه بیش از ۸ هزار نفر در اماکن آموزش و پرورش وجود دارد تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفر روز (اقامت شخص ۲ روز و بیشتر) از اقامتگاه‌های آموزش و پرورش بهره برده‌اند.

عزتی اضافه کرد: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، چگونه؟ محمدجواد هادی
  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • تصویر جدیدی از تیموتی شالامی که وایرال شد
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان