Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:22:24 GMT

دفاع مقدس پاک‌ترین حادثه تاریخ است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۶۴۸

دفاع مقدس پاک‌ترین حادثه تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان در سالن شهدای انتظامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین حادثه بشر در دنیای معاصر است، اظهار کرد: دفاع مقدس پاک‌ترین حادثه تاریخ است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

 وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس اسطوره‌های ایثار انقلاب اسلامی هستند، افزود: دشمن با جنگ ترکیبی و ابزار رسانه‌ای و شبکه‌های ناپاک می‌خواهد این دوره طلایی دنیای معاصر را سیاه جلوه دهد و با تمام توان در تلاش است حادثه نورانی انقلاب اسلامی را خاموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی سبب افتخار مسلمانان در جهان امروز است٬ بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام ادیان به این باور رسیدند دین می‌تواند تمام ساحات بشر را اداره کند و دین‌داران ادیان توحیدی احساس افتخار می‌کنند.

وی بر ترویج و انتقال اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس در نسل معاصر و نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس اقتدار اسلام مردم مسلمان را به منصه ظهور رساند و دوران نورانی و طلایی دفاع مقدس بهترین بستر برای ساختن آینده جامعه است.

فلاحتی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس را بهترین یادگاران این دوران طلایی هستند، افزود: رزمندگان باید به خود ببالند در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و این افتخار را به رزمندگان تبریک عرض می‌کنم.

 

فشار آمریکا به شکست مفتضحانه آنها انجامید

استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جنگی بود که برای ما گنج به ارمغان آورد، اظهار کرد: دفاع مقدس تنها صحنه نبرد مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود، بلکه عرصه ظهور و بروز جلوه‌هایی از تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خدای متعال در سخت‌ترین لحظات است.

ارسلان زارع با بیان اینکه دفاع مقدس دارای فرهنگی تمدن ساز است، افزود: در دفاع مقدس اراده، عزم و ایمان یک ضلع آن، اعتماد قلبی و مؤمنانه به دوراندیشی رهبری شجاع نظام و باور عمیق به حقانیت وعده نصرت الهی، دیگر اضلاع آن هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس، امروز در اقصی نقاط دنیا الهام‌بخش مبارزان راه آزادی و نویدبخش تمامی مقاومانی است که در برابر سردمداران ستم و تجاوز، ایستادگی می‌کنند، گفت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد؛ چراکه جنگ استکبار علیه مردم ایران پایان نیافته بلکه آوردگاه آن به میدانی دیگر منتقل شده است.

 نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به دشمنی‌های متداوم دشمن با مردم ایران بیان کرد: همان‌گونه که امروز می‌بینیم فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران، هم به شکست مفتضحانه آن‌ها انجامیده و هم باعث انزوای بیش‌ازپیش این دولت استکباری شده است چراکه این رفتار برای هیچ‌کس در دنیا قابل‌پذیرش نیست.

 

به گزارش فارس، مراسم آغاز هفته دفاع مقدس و تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب و حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار گیلان در سالن همایش شهدای ناجا رشت برگزار شد.

همچنین در این مراسم ضمن تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، پروژه تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان، کارکنان و پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان در دفاع مقدس، رونمایی شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان آیت الله رسول فلاحتی استاندار گیلان ارسلان زارع انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار فرهنگ دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پادگان آموزشی نبی اکرم میبد، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با بحران‌های گوناگونی در کشورمواجه بود افزود: سپاه پاسداران در بین همه نیرو‌های مسلح، همه انقلاب بود و توانست در ختم قائله‌های کردستان، خلق عرب، سیستان و بلوچستان تا دفاع مقدس نقش ممتازی را ایفا کند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت همه جانبه امام (ره) محکم و استوار ایستاد و امروز به راحتی و بدون ترس، رژیم غاصب صهیونیستی را زیر موشک می‌گیرد.
سردار فرهنگ دوست گفت: با وجود اینکه همه ابرقدرت‌ها اعم از امریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و کشور‌های منطقه دست به دست هم دادند تا جلوی موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما نتوانستند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اگر مشارکت مردم و بسیج نبود جنگ هرگز تمام نمی‌شد و شکست می‌خوردیم گفت: امروز افتخار ما پاسداران برخلاف نیرو‌های نظامی دنیا، این است که درکنار هر سه نفر یک نفر پاسدار به شهادت رسیده است.
وی پیروزی از ولایت و رهبری، رعایت عفاف و حجاب و احیاء عزاداری‌های سنتی را سه اصل مهم در سعادت جامعه و کشور خواند و گفت: اگر از ولایت و رهبری پیروی نکنیم کشور به مشکل بر می‌خورد و کسانی که حجاب را رعایت نکنند پا روی خون شهدا می‌گذارند و باید سپاه هم در ماموریت‌های خود با توکل به خدا و ولایت پذیری از ولی فقیه و رهبری، راه شهداء را محکم‌تر از همیشه ادامه دهند.
در پایان این همایش به تعدادی از کادر آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردوشی اعطاء شد.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه