Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح دوشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان دشتی ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: رزمندگان عزیز در هشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی کسب کردند.

وی افزود: رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت اعتقاد به خدا و امدادهای غیبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح با بیان اینکه این عظمت‌ها نباید فراموش کنیم، بیان کرد: شما رزمندگان کارهای غیر ممکن را ممکن کردید و اجازه ندادید حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد.

وی ادامه داد: باید هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم و از فداکاری‌های رزمندگان تجلیل و تکریم کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان گفت: در این هفته ۱۴۰ برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار افزود: یکی از برنامه‌های مهم در این هفته تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بوده است.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فصل مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی است که می‌طلبد فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان عزیز تجلیل شود.

زارعی تبار بیان کرد: فداکاری شما عزیزان باعث شده امروز ایران اسلامی در اوج عزت و دشمنان در ذلت باشند.

کد خبر 5029158

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان چهل سالگی دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آنها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • قهرمانی استقلال بدون هوادار | اهدای جام به پرسپولس در جشن باشکوه
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود