Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@16:52:28 GMT

فرد حیوان‌آزار در شهریار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۹۴۱

فرد حیوان‌آزار در شهریار دستگیر شد

سرهنگ موسوی گفت: برابر رصدهای صورت گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با عاملان ترویج خشونت در شبکه‌های اجتماعی، فیلمی دلخراش منتشر شده است که در آن مردی در یک حرکت غیر انسانی به همراه آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده بود.

وی افزود : این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار، توسط کارشناسان پلیس فتا رصد شد و بلافاصله به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد حیوان آزار گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم شدند و پس از هماهنگی‌ قضائی ضمن دستگیری، وی را به پلیس فتا غرب استان تهران منتقل کردند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: با اعتراف متهم به این اقدام غیر انسانی و خشن، وی پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

موسوی تصریح کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد. مضاف بر این که از منظر اعتقادی و انسانی نیز این گونه رفتارها محکوم است و پلیس به شدت با هر گونه رفتار خشن که ترویج خشونت را در پی داشته باشد، مقابله و برخورد قانونی می‌ کند.

وی از شهروندان خواست: با کسب آگاهی از آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب این جرایم خودداری کنند و در صورت مشاهده انتشار هرگونه کلیپ مجرمانه یا خشن به ‌سرعت از طریق بخش ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir موضوع را اطلاع دهند تا در اسرع وقت با افراد خاطی برخورد قانونی صورت گیرد.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1434816

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا حیوان آزاری شهرستان شهریار پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید

آفتاب‌‌نیوز :

سارق سابقه‌دار و زورگیر خشنی که با پابند الکترونیکی قصد ارتکاب جرم و سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

این متهم که در سوم فروردین پابند بر روی پایش نصب شده بود بعد از عملیات تعقیب و گریز و رسیدن مأموران با قمه به ماموران نیز حمله کرد، اما در نهایت دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی