Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:19:42 GMT

شمار روزهای پاک در اراک بیش از ۴ برابر افزایش پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۰۴۴

شمار روزهای پاک در اراک بیش از ۴ برابر افزایش پیدا کرد

علیرضا محرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بر اساس اطلاعات مرکز پایش آلودگی هوا ۱۲ روز ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۴۲ روز سالم و ۳۲ روز پاک را در شهر اراک شاهد بودیم.

وی ادامه داد: کیفیت هوای شهر اراک نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۳ روز هوای آلوده را شاهد بوده، امسال به ۱۲ روز رسیده است که نشان دهنده این است که بیش از ۴۸ درصد کاهش آلودگی یعنی تعداد روزهای ناسالم را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: امسال تعداد روزهای پاک در شهر اراک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴ برابر افزایش یافته است.

کد خبر 5028931

منبع: مهر

کلیدواژه: آلودگی هوا مرکز پایش آلودگی هوا اراک هوای پاک ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را از ابتدای نیم فصل دوم هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و در اولین مسابقه خود به مصاف آلومینیوم در اراک رفت که این بازی با یک گل به سود اراکی‌ها به پایان رسید.

اوسمار پس از آن بازی هیچ شکستی را تجربه نکرد و به جز تساوی برابر استقلال، تمام دیدارهایش را با پیروزی پشت سر گذاشت تا حمایت هواداران پرسپولیس را نیز به دست بیاورد.

اگرچه پرسپولیس برای دیدار حساس حذفی برابر آلومینیوم در اراک با چالش مصدومیت عالیشاه و بیرانوند رو به رو است اما آنها در بازی هفته شانزدهم به علت بسته بودن پنجره زمستانی‌شان، اجازه استفاده از ستاره‌های جدید خود را نداشتند.

عیسی آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف سه بازیکن جدید پرسپولیس هستند که با اضافه شدن به اسکواد سرخ‌ها تاثیر زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته‌اند. پرسپولیس حالا می‌تواند برای جبران شکست لیگ مقابل آلومینیوم، امیدوار به درخشش این ستاره‌ها در اراک باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم