Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@23:20:42 GMT

ارزش پرتفوی سهام عدالت چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۰۵۵

ارزش پرتفوی سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

کدام مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت امکان معامله دارند؟

بر این اساس و طبق آخرین به روزرسانی گزارش دارایی که مربوط به حدود پنج روز پیش است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیشتر از ۱۶میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انتقال سهام عدالت متوفیان چه باید کرد؟

ارزش این سهام در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

بر این اساس، فروش سهام عدالت از ۲۸ مردادماه تاکنون به صورت بلوکی و  با نماد ۲ در بورس انجام می‌شود.

کد خبر 551024 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) در ساختمان وزارت اقتصاد آغاز شد.

به نقل از ایرنا در این مراسم «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابراهیم بازیان» سرپرست سازمان خصوصی سازی، «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، «علی خطیر» مدیرعامل استقلال، «مهدی محمدنبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال و «مصطفی زارعی» رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور دارند.

به گزارش ایرنا، اواخر فروردین سال ۱۴۰۳، سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898993

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی