Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:23:02 GMT

کلوپ کمپرها را افتاد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۳۸۶

کلوپ کمپرها را افتاد

کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران سوم مهرماه با نمایش بیش از ۵۰ دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) در فضای کاخ نیاوران، فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، این کلوپ با مجوز کانون جهانگردی و اتومبیلرانی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی شده است. همزمان قرار است پنجشنبه، سوم مهرماه و در آستانه روز جهانی گردشگری، کمپرهای ایرانی در محوطه کاخ نیاوران برای یک روز گردهم آیند و این کلوپ رسما فعالیت خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرده این نمایشگاه و مراسم افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد کرد.

خودروهای مسافرتی یک سبک سفر است که تعداد آن‌ها در ایران درحال افزایش است، هرچند قوانین راهنمایی و رانندگی برای تردد این خودروها در جاده‌های ایران چندان تعریف نشده و بعضی از آن‌ها مشمول مقررات خودروهای سنگین و کامیون می‌شوند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به تازگی مسؤولیت خودروهای سافاری را پذیرفته، هدف از گردهم آوردن کمپرها و راه‌اندازی کلوپ کمپینگ را این‌چنین شرح داده است: «نمایش این وسیله‌های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای زمینی با خودروهای کمپر، از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی است.»

یک تحقیق در آمریکا نیز نشان می‌دهد با شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از کمپرها و خودروهای مسافرتی افزایش یافته است و خانواده‌های بیشتری ترجیح می‌دهند با این خودروها سفر کنند.

علاقه‌مندان به حضور و یا شرکت در گردهمایی کمپرها می‌توانند در ساعت‌های اداری به نشانی تهران، خیابان شهید فیاض بخش، نبش کوچه جهانگردی، پلاک ۳۳، حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۵۵۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري کمپر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم

به نظر می‌رسد یورگن کلوپ پایان را پذیرفته است. 

طرفداری | امیدهای قهرمانی لیورپول در گودیسون پارک از بین رفت.

از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، لیورپول سومین عملکرد ضعیف لیگ برتر را در استفاده از موقعیت‌های گلزنی داشته است. آن‌ها امروز در کنار این امر، در خط دفاع مقابل حملات خطرناک اورتون حرفی برای گفتن نداشتند. همشهری شایسته قرمزها با برتری 2-0 ضمن نجات خودش از منطقه سقوط، امیدهای قهرمانی لیورپول را نیز نقش بر آب کرد. یورگن کلوپ در اولین واکنش به بازی گفت:

قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. باید خیلی بهتر از این حرف‌ها عمل می‌کردیم اما نتوانستیم. ناامید هستیم. در مورد خیلی چیزها ناامید هستم. اجازه دادیم بازی همانطور که اورتون می‌خواهد رقم بخورد. دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. گل دوم مشابه کل فصل‌شان بود. دقیقا می‌دانستیم توپ کجا قرار بود ارسال شود اما دفاعی انجام ندادیم. آن‌ها پشت سر هم ضربه شروع مجدد داشتند. توپ دست ما بود اما اورتون ضربه شروع مجدد کار می‌کرد. در این بخش کارمان خوب نبود. 

 یورگن کلوپ در ادامه افزود:

پس از بازی با فولام کمی انگیزه داشتیم. دیوگو ژوتا مصدوم شد و دیگر مهاجم تیم یعنی کودی خاکپو امیدواریم تا این لحظه پدر شده باشد. نمی‌توانستم به جیدن دنس بازی دهم، او قرار نبود در اسکواد تیم قرار بگیرد. اگر دنس را وارد بازی می‌کردم، برنتویت و تارکوفسکی او را می‌کشتند. ما تلاش کردیم اما کافی نبود. اگر برنده شوید، ۵۰۰ دلیل برای آن دارید، اگر ببازید یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. اینطوریه. همه کسانی که با ما هستند می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما برای بقیه مردم هم به طور خاص سخت است. ما باید بهتر عمل می‌کردیم، اما این کار را نکردیم، به همین دلیل باختیم. واقعا متاسفم و از هواداران لیورپول معذرت می‌خواهم، تمامی تلاشمان را کردیم اما نشد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • تصادف مرگبار حین مسابقه اتومبیلرانی در سریلانکا + فیلم
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا