Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@13:00:35 GMT

رژه خودرویی در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۴۹۴

رژه خودرویی در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار شد

همزمان با نخستین از هفته دفاع مقدس رژه خودرویی در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از غرب گیلان، صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای موتوری و خودرویی با حضور جمعی از مسئولان در شهرهای صومعه‌سرا، فومن و ماسال برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این رژه خودرویی و موتوری با حرکت از سپاه ناحیه شهرستان‌ها به سمت میدان شهر، یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که عزت، اقتدار، امنیت و ایستادگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه بسیجیان، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و کارکنان نیروهای انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همراه با خودروها و موتورهای خود با روشن کردن چراغ و آژیر در سطح شهرهای صومعه‌سرا، ماسال و فومن رژه رفتند.

 

نیروهای شرکت کننده در این رژه خودرویی با عبور از خیابان‌های سطح شهر یاد و خاطره رزمندگان، نیروهای بسیجی و مردم در دوران ۸ سال دفاع مقدس را در اذهان زنده کردند.

 

 

*افتتاح ۲۵ واحد مسکونی در فومن

«حمید جانباز» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید ارزش‌ها و فرهنگ آن دوران بیش از گذشته در جامعه و بین نسل جوان تبیین شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن هفته دفاع مقدس را یکی از ماندگارترین وقایع تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: دفاع مقدس برای همیشه در ذهن‌ها باقی خواهند ماند.

 

وی با بیان اینکه امروز به برکت ولایت و خون شهدا و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت است گفت: ولایت مداری ویژگی مهم رزمندگان اسلام بود.

 

جانباز با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود تصریح کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، گلباران مزار شهدا، نماز جمعه، توزیع بسته‌های معیشتی شامل لوازم التحریر، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس از جمله برنامه‌ها است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از ۲۵ واحد منزل مسکونی محرومین که با مشارکت کمیته امداد احداث شده افتتاح می‌شود.

 

 

*برگزاری ۵۰ برنامه شاخص ویژه هفته دفاع مقدس در ماسال

«عبدالرضا یگانی‌نژاد» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا ۶مهر ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه بی تردید، مقدس ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد افزود: در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد، از این رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی  ملی خود بود، دفاع کردند.

 

وی با بیان اینکه  برنامه‌های متعددی در طول این هفته تدارک دیده شده  است گفت: ۵۰ برنامه فرهنگی و خدماتی به عنوان برنامه‌های شاخص در این هفته برگزار می‌شود.

 

 

* دوران دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان ایستاد

«جهانبخش آرمان» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: با گذشت چهل سال از دفاع مقدس، یاد رشادت ها و ایثارگری های افراد در تاریخ انقلاب اسلامی، همچنان زنده نگاه داشته می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس، تداعی‌کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان ایستاد و با دست‌های خالی، اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.

 

وی اظهار کرد: رزمندگان دلیر اسلام با عشق و معرفت به قرآن و مکتب روح‌بخش اسلام و با پشتوانه عظیم مردمی و تبعیت آگاهانه از ولایت فقیه، حرکتی آگاهانه و مقتدرانه را آغاز کردند و علاوه بر دفع تجاوز دشمن، آمال و آرزو‌های رژیم بعثی عراق، به ویژه صدام جنایتکار را در زیاده‌خواهی و توسعه‌طلبی به یأس و نومیدی تبدیل کردند و پرده فریب و نیرنگ را از چهره شیطانی قدرت‌های استکباری کنار زدند.

 

آرمان افزود: جنگی که برای خاموشی انقلاب اسلامی و نابودی استقلال و عزت ملی و تجزیه و تضعیف کشور توسط صدام و ارتش بعثی و اتحاد ابرقدرت‌های شرق و غرب و اقمار وابسته به آنان برنامه‌ریزی و عملیاتی شده بود، با الطاف الهی به سد پایداری و ایستادگی مردم و رزمندگان عاشورایی این سرزمین برخورد کرد و نه‌ تنها به تجزیه و جدایی حتی یک وجب از خاک مقدس ایران نینجامید، بلکه این تهدید بزرگ به فرصت تاریخی برای تولید اقتدار و خودباوری ملی و فراهم شدن بستر‌های مطمئن بالندگی و پیشرفت و نیل به قله‌های ممتاز جهانی تبدیل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۶۰ شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا، این هفته را به ملت غیور ایران به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

 

گفتنی اس، ۳۱ شهریور ماه تا ششم مهر همزمان با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران در سال ۵۹ به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه خودرویی رژه خودرویی و موتوری هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه هفته دفاع مقدس جمهوری اسلامی رژه خودرویی برنامه ها صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی