Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه ۲۸ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود گفت: برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های مختلف در این راستا تدوین شده که اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سالار قاسمی  ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا برای سرافرازی ایران اسلامی از جان خود گذشتند اظهار داشت: امروز ما در جایگاه مدیر و یا یکی از شهروندان این کشور شرمنده هستیم که قدری از راه و مسیر شهدا دور شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران با دفاع مقدس تثبیت و به جهانیان ثابت شد، افزود: این انقلاب در امتداد قیام عاشورا است و رزمندگان ما نیز مانند یاران امام حسین(ع) با ایثارگری کارهای بزرگی را رقم زدند.

4000 برنامه گرامیداشت دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شودسرلشکر باقری: 8 موزه دفاع مقدس در روزهای آینده افتتاح خواهد شدفرمانده سپاه لرستان: مردم با گذشت 40 سال از دفاع مقدس ارزش‌ها را زنده نگه داشته‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس دانشگاه بزرگی است بیان‌کرد: برای تربیت نسل‌های آینده فرهنگ، راه و مسیر دفاع مقدس بهترین الگو است چرا که منجر به عزتمندی بیش از پیش نظام مقدس اسلامی می‌شود.

قاسمی با عنوان اینکه دفاع مقدس مکتب امام  را به قیام عاشورا نزدیک کرد گفت: دانشگاه جنگ تحمیلی آموزه‌های ارزشمندی برای تربیت آینده‌سازان کشور دارد.

وی با بیان اینکه 28 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود تصریح کرد: امسال به دلیل چهل سالگی هفته دفاع مقدس و نزدیک شدن به نخستین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی برنامه‌های این هفته ویژه تر از قبل برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز  با عنوان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس با محوریت معرفی‌نوجوانان شهید الگو و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می ‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره علمدار و سردار خیبر، تولید 40 نماهنگ دفاع مقدس، تولید 40 اثر رادیویی ، جشنواره داستان  و شعر، مسابقه مجازی راویان نوجوان و افتتاح موزه دفاع مقدس در اداره کل آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته است.

قاسمی با اشاره به اینکه در این هفته پویش جمع آوری کمک‌های مومنانه توسط معاونین پرورشی چهار ناحیه کرج اجرا می‌شود، عنوان کرد: جشنواره تولیدات فضای مجازی و اجرای 40 نمایش خیابانی توسط دانش‌آموزان کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان البرز برگزار می شود دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی