Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@23:19:44 GMT

بانک شهر سردمدار حل مشکلات مدیریت شهری

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۷۵۵

بانک شهر سردمدار حل مشکلات مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، بانک شهر را بانکی محبوب در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی توصیف کرد و گفت: این بانک همواره سردمدار حل مشکلات مدیریت شهرها بوده است.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه بانک شهر در کمک به توسعه و عمران شهرها همواره پیش قدم بوده است، تصریح کرد: این بانک طی 10 سال گذشته تمامی ظرفیت ها و منابع خود را در پیشبرد پروژه های شهری ملی و منطقه ای به کار برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیری افزود: بانک شهر علاوه بر اینکه به عنوان یک حامی مالی قوی برای شهرداری ها مطرح است؛ توانمندی های خود را در ارائه خدمات به روز بانکی به اثبات همگان رسانیده است.

وی عنوان کرد: این بانک از ابتدای فعالیت خود حمایت از پروژه های شهری را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی، در دستور کار خود قرار داده و زمینه رونق پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: خوشبختانه در حال حاضر سطح تعاملات و همکاری ها میان بانک شهر و مدیریت شهری تبریز بسیار مطلوب است و تسهیلات مناسبی برای پرسنل و کارکنان زحمت کش شهرداری تبریز از سوی این بانک در نظرگرفته شده است.

دبیری ادامه داد: اینکه بانک شهر در پرداخت تسهیلات به پاک بانان عزیز شهر تبریز پیشقدم شده است، نشان دهنده سطح بالای توجه این بانک به تمامی کارکنان شهرداری در هر پست، مقام و رسته خدمتی است.

وی در پایان گفت: مجموع اقدامات و فعالیت های بانک شهر در شبکه بانکی، توانسته سطح کیفی زندگی شهروندان در شهرها را افزایش دهد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر پول نیوز کلانشهر خدمات بانکی تسهیلات شهر تبریز بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال

 غفارزاده در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت  آب منطقه‌ای که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت منابع آب تبریز اظهار کرد: متاسفانه نبود رینگ به دور کلانشهر تبریز تامین آب شرب سال قبل را مشکل‌ کرد در حال حاضر رینگ جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر مسافت به اتمام رسیده و در برنامه داریم تا رینگ شرقی را قطعا تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم بارش‌های اخیر با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به رواناب تنها ۵۲ درصد مخازن سد‌های استان پر شده اضافه کرد: سال گذشته سال بسیار سختی بود و با تداوم شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب مدیریت کنیم.

وی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و گاه مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: علی‌رغم باور عمومی بارندگی‌های پراکنده روز‌های اخیر اثربخشی ناچیزی بر مخازن سد‌ها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری یاریگر کارکنان صنعت آب استان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز