Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نامجومطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تمجید از مهاجم گلزن تیمش دلایل عدم حضور داریوش شجاعیان در ترکیب آبی‌پوشان را بیان کرد.

مجید نامجومطلق صحبت هایی را در مورد وضعیت استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، مجید نامجومطلق، درباره تساوی یک - یک تیمش برابر الشرطه عراق گفت:

در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و در کنفرانس خبری هم گفتم که دوری از شرایط مسابقه تا حدودی روی عملکرد ما تأثیرگذار بود، ولی در نیمه دوم وضعیت تغییر کرد و چند موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه هدر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌عنوان مثال اگر ضربه مهدی قائدی تبدیل به گل می‌شد شرایط تغییر می‌کرد، ولی از دست دادن چند فرصت خوب در نهایت باعث شد که با بدشانسی دو امتیاز مهم از دست بدهیم.

او در پاسخ به این پرسش که «چرا داریوش شجاعیان در این بازی به میدان نرفت؟»، تصریح کرد:

ما روی استفاده از شجاعیان در نیمه دوم برنامه داشتیم، ولی دو ساعت قبل از بازی به ما گفتند که داریوش نمی‌تواند بازی کند و مجوز بازی‌اش از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر نشده است. اگر شجاعیان بازی می‌کرد ممکن بود از طریق AFC مشکلاتی ایجاد شود. البته ما دنبال این هستیم که مشکل داریوش حل شود تا از این بازیکن استفاده کنیم.

نامجومطلق در مورد اینکه چرا علی کریمی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفت، گفت:

کریمی یک روز قبل از این بازی به تیم ما ملحق شد و بیش از 10 روز بود که تمرین فوتبالی نداشت. از طرفی کریمی یک مقدار دچار مصدومیت بود و وقتی دیدیم که شرایط مناسب نیست از این بازیکن استفاده کردیم. خوشبختانه کریمی نشان داد که فوتبالیست توانمند و بزرگی است و با حضورش روند بازی تغییر کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه برخی معتقدند با توجه به نا آماده بودن دیاباته، ارسلان مطهری باید از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، خاطرنشان کرد:

این موضوع خوبی است که باید در موردش صحبت کنم. اعتقاد من این است که مدت زمان حضور یک بازیکن در زمین چندان مهم نیست و مسئله مهمتر تأثیرگذاری یک فوتبالیست است. ما برای استفاده از مطهری در نیمه دوم برنامه داشتیم تا از خستگی تیم حریف استفاده کنیم. از طرفی مطهری هم بازیکنی است که هر وقت به زمین آمده تأثیر مثبت خودش را نشان داده است و این ثابت می‌کند که ارسلان از لحاظ فنی چه کیفیت بالایی دارد.

او در ادامه افزود:

من به توانایی‌های فنی این بازیکن ایمان دارم و حتی قبل از بازی هم به خودش گفتم که تو تأثیرگذارین بازیکن من هستی. خوشبختانه ارسلان بعد از ورود به زمین نشان داد که چه کیفیتی دارد و گل تساوی را هم به ثمر رساند. اگر ارسلان از اول بازی نکرد، این دلیل بر ضعف مطهری نیست. ما می‌دانیم در چه زمانی از مطهری استفاده کنیم و خوشبختانه این بازیکن هم تأثیر مثبت خودش را نشان می‌دهد.

نامجومطلق با بیان اینکه آبی‌پوشان با شرایط خوبی وارد قطر نشدند، تصریح کرد:

همه می‌دانند که استقلال در آستانه این بازی‌ها وضعیت خوبی نداشت و تعدادی از بازیکنان ما تمرین نداشتند و در آخرین لحظات به تیم اضافه شدند. در این شرایط جمع کردن تیم واقعاً سخت بود و تعدادی از بازیکنان هم مصدوم بودند. ما واقعاً در این شرایط سخت به خاطر نام استقلال از خودمان گذشتیم تا این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بدتری پیدا نکند. از طرفی این اجازه را نداشتیم تا از بازیکنان جدید استفاده کنیم و اگر این اتفاق رخ می‌داد قطعاً وضعیت بهتر می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی حساس تیمش برابر الاهلی و شانس صعود آبی‌پوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت:

ما از تیم حریف شناخت داریم و می‌دانیم که چیزی جز کسب پیروزی نمی‌تواند به استقلال کمک کند. انسان به امید زنده است و تلاش می‌کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم. از هواداران هم می‌خواهیم که تیم را دعا و حمایت کنند. ما در این مدت شرایط خیلی سختی را تجربه کردیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.

بیشتر بخوانید:

مجید نامجومطلق: داور می توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجید نامجومطلق استفاده کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟

استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر میزبان شمس آذر است و به نظر می‌رسد همانند دو بازی قبلی علاقمند است از وجود میلاد فخرالدینی در جناح راست خط دفاعی استفاده کند. به این خاطر که صالح حردانی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده آل نزدیک نشده است. اما خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید می‌کند. به این خاطر که این بازیکن چک رضایتنامه اراکی‌ها را پاس نکرده است و باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند با طرح شکایت به فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال شود.

روز‌های متمادی است از تعهد میلاد فخرالدینی به باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذرد و این چک هنوز پاس نشده است. شاید اخرین راه حل برای اراکی‌ها برای رسیدن به پول طرح شکایت باشد، اما پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که تا به الان شکایتی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی ارائه نشده است و گویی باشگاه آلومینیوم اراک امیدوار است، در نهایت چک رضایتنامه میلاد فخرالدینی از سوی این بازیکن پاس شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی