Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالغنی شهد، سرمربی الشرطه عراق بعد از بازی شب گذشته با استقلال در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد ولی حالا صحبت هایی در خصوص تساوی برابر استقلال با را با یک برنامه عراقی انجام داده است

عبدالغنی شهد، سرمربی الشرطه عراق معتقد است فشار زیاد بازی ها باعث شده الشرطه در نیمه دوم مانند نیمه اول نمایش خوبی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، شهد در مصاحبه تلفنی با برنامه کووره عراق درباره بازی برابر استقلال گفت:

پیش از این گفتم ما هر دو روز یک بازی انجام می دهیم و این فشار زیادی را روی بازیکنان می آورد. واقعیت این است که ما در این رقابت ها با فشار بازی ها دست و پنجه نرم می کنیم.

شهد افزود:

ما در بازی استقلال در نیمه اول خوب عمل کردیم و موفق شد گل برتری را بزنیم اما در نیمه دوم به دلیل فشار زیاد بازی ها و خستگی گل تساوی را دریافت کردیم. همچنین تجربه بازیکنان ما در چنین بازی ها کم است و تمام این دلایل باعث شد تا در این بازی به نتیجه تساوی رضایت دهیم.

همچنین بخوانید:

مجید نامجومطلق: داور می توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد

گونزالو رودریگز، مربی بدنساز الشرطه به کرونا مبتلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت