Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهردار تهران نسبت به تذکر محمد سالاری رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران مبنی بر "لزوم انجام تکالیف مقرر در ماده ۳۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران" واکنش نشان داد.

متن نامه به شرح ذیل است؛

«با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره ۱۶۰/۱۴۵۲ مورخ ۹۹/۰۲/۰۷ در خصوص تذکر جناب آقای مجید فراهانی، عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران «پیرامون انجام تکالیف مقرر در ماده ۳۵ برنامه سوم توسعه شهر تهران» به استحضار می‌رساند:

۱- واریز منابع درآمدی به حساب‌های معرفی شده بانکی توسط اداره کل خزانه‌داری پس از تأیید شورا

در خصوص اجرای این بند، چالش‌ها، موانع موجود، مشکلات قانونی و حقوقی از جمله قانون تجارت، بودجه سنواتی شهرداری تهران و … طی نامه شماره ۱۴۳۹۲۶۴ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ به آن شورای محترم اعلام گردیده است، علی‌ایحال پیگیری‌ها و رایزنی‌ها با توجه به موانع موجود در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- استقرار خزانه‌داری الکترونیک

خزانه‌داری الکترونیک با همکاری سازمان فاوا و بانک شهر تهیه و به‌صورت پایلوت در اداره کل خزانه‌داری اجرا شد که پس از رفع و اصلاح مشکلات احتمالی به کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران تسری خواهد یافت.

۳ - دریافت و پرداخت الکترونیک

هم‌اکنون در حال انجام می‌باشد و دریافت و پرداخت تمامی کدهای درآمدی عوارض به صورت مکانیزه (با شناسه قبض و پرداخت) انجام می‌گیرد.

۴ - تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی

پیش‌نویس دستورالعمل مربوطه با هدف استفاده بهینه از جریان وجوه، تهیه شده که پس از نهایی شدن برای انجام مراحل قانونی تصویب به آن شورای محترم تقدیم خواهد شد.»

کد خبر 5029247

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی محمد سالاری بانک شهر پرداخت الکترونیک شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران وضعیت راهها پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی ترافیک ویروس کرونا قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی محسن حاجی میرزایی هفته دفاع مقدس خزانه داری شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌ شده در فرودگاه‌ ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم