Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@23:22:38 GMT

دستگیری داماد خواننده معروف پاپ به جرم قتل زن جوان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۸۶۶

دستگیری داماد خواننده معروف پاپ به جرم قتل زن جوان

 داماد یکی از خوانندگان معروف که از ۳‌ماه قبل در پرونده قتل آتشین زنی تحت تعقیب بود، دیروز خودش را تسلیم کرد، اما مدعی شد که بی‌گناه است.

صبح ۲۹ خرداد‌ماه جسد سوخته زنی زیرپل عابرپیاده در اتوبان باقری تهران کشف شد و بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۴۸ ساعت از مرگ این زن می‌گذرد. در ۲ متری جسد ۴ فشنگ و قسمتی از یک کلت شکسته کشف شد و وجود ۲ گردنبند و انگشتر طلای زن جوان نیز روی گردن و دستش نشان می‌داد که او با انگیزه‌ای جز سرقت به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اختلاف یک میلیاردی

کارآگاهان در ادامه هویت مقتول را شناسایی کردند. او زنی ۶۱ ساله بود که خانواده‌اش با مراجعه به پلیس خبر از گم شدن وی داده بودند.

بررسی‌ها از این حکایت داشت که این زن مغازه‌ای در مرکز تهران داشته که سال ۹۰ آن‌را به مبلغ یک‌میلیارد تومان به زنی دیگر فروخته بود، اما چک‌هایی که بابت آن گرفته بود پاس نشده بود و به همین دلیل با خریدار دچار اختلاف شده بود. اختلاف آن‌ها باعث شکایت در دادسرا شده بود و این اختلاف ادامه داشت تا اینکه مشخص شد آخرین بار مقتول با پسر زن خریدار قرار داشته تا درخصوص اختلافات مالی صحبت کنند. ماموران متوجه شدند که این پسر محسن نام دارد و داماد (شوهرخواهر) یکی از خواننده‌های معروف پاپ است. او سال‌ها قبل به اتهام قاچاق مواد‌مخدر در یکی از شهر‌های شمالی کشور بازداشت و روانه زندان شده بود. اما مدتی قبل با شیوع کرونا موفق شده بود با سپردن وثیقه از زندان آزاد شود و بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که او آخرین بار در تهران دیده شده است. همچنین بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل زندگی مقتول نشان می‌داد که او آخرین بار سوار بر یک خودروی پژو شده و پس از آن ناپدید شده است. کارآگاهان با استعلام شماره پلاک پژو دریافتند که خودرو متعلق به همسر محسن بوده است و مأموران در بازرسی این خودرو آثار خون نیز کشف کردند. همه این سرنخ‌ها وقتی کنار هم چیده شد، باعث شد که قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت محسن را به‌عنوان تنها مظنون جنایت صادر کند، اما معلوم شد که وی همزمان با قتل زن ۶۱ ساله ناپدید شده و کسی از او خبر ندارد.

پایان ۳‌ماه فرار

متهم تلاش کرده بود ردی از خودش به جا نگذارد. او از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته بود تا اینکه صبح دیروز به دادسرای جنایی تهران رفت و خودش را تسلیم کرد. او، اما منکر قتل عمدی شد و گفت: با مقتول بر سر مسائل مالی اختلاف داشتیم، اما من از قتل او بی‌خبرم. از طرفی، چون می‌دانستم نخستین مظنون من هستم تصمیم گرفتم فرار کنم. چرا که پرونده قبلی‌ام هنوز باز است. او ادامه داد: پرونده قبلی‌ام مربوط به سال ۹۰ است که به اتهام نگهداری یک کیلو شیشه بازداشت و به حبس ابد محکوم شدم. شیشه برای یکی از دوستانم بود که من محموله را برایش نگه می‌داشتم. چند سال که از دوران محکومیتم گذشت درخواست عفو دادم که موافقت شد و محکومیتم به ۲۵ سال زندان تبدیل شد. البته من رأی باز بودم و می‌توانستم مرخصی بگیرم و بعد به زندان برگردم.

متهم گفت: از مدتی قبل به‌خاطر کرونا در مرخصی بودم که شنیدم زنی که با او اختلاف داریم به قتل رسیده و از ترسم فرار کردم. در این مدت در شهر‌های مختلف بودم و اغلب در پارک‌ها و اماکن عمومی می‌خوابیدم. معمولا چادر می‌زدم و وسایل خواب مانند پتو و بالش داشتم. اما دیگر از این آوارگی خسته شده بودم و تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم و بگویم من قاتل نیستم.

مرد مظنون درخصوص آثار خون کشف شده در ماشین همسرش نیز گفت: من خبر ندارم. ممکن است آثار خون به‌دلیل این باشد که همسرم گوشت خریده است. متهم در حالی منکر جنایت شده که آثار خون کشف شده در ماشین با گروه خونی مقتول مطابقت دارد. در این شرایط قاضی واحدی با وجود شواهد مستدل در پرونده، محسن را به اتهام قتل بازداشت کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل پارسی خبر خواننده معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای دویازِی‌مُن هنوز سرپاست | کن روزگاری محل اتراق و استراحت کاروان‌ها بود

همشهری آنلاین- سمیراباباجانپور: محدوده جغرافیایی کن بسیار گسترده بود. در شمال این روستای تاریخی خرده‌روستاهای زیادی همچون سولقان، سنگان، کشار، رندان، طالون و امامزاده داوود و کیگا قرار داشت که اهالی آنها برای ورود به شهر باید از کن می‌گذشتند. از طرفی روستاهایی که در مسیر جاده چالوس قرار داشتند هم برای رسیدن به شهر تهران باید از کن عبور می‌کردند. در اغلب روزها کاروان‌های زیارتی و تجاری در این محله توقف می‌کردند و بعد از استراحت دوباره به راه خود ادامه می‌دادند.

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

حسن درویش، از مردان قدیمی محله کن، می‌گوید: «یکی از این کاروانسراها کاروانسرای «کل عزیز» بود که در محدوده محله میانده و بالان بود. چون این کاروانسرا روبه‌روی خانه مردی به نام کل عزیز قرار داشت به این نام شهره شده بود. کاروانسرای دیگری که بسیار معروف بود و هنوز هم بقایایی از آن وجود دارد، دوازده‌ایوان در میدان پشتی روستای کن بود و از سولقان و سنگرود و گچسر کاروان‌هایی می‌آمدند و شب آنجا می‌ماندند. کن مثل باراندازی بود که اهالی روستاهای غرب تهران برای مراوده با شهر باید از آن می‌گذشتند و بسیاری از دادوستدها همچون فروش بار میوه باغ‌ها و محصولات کشاورزی و دامپروری در همین محدوده کن انجام می‌شد یا از مسیر کن به شهر می‌رسید. در محدوده غرب تهران، در حوالی بیمارستان نیکان، در گذشته پل سنگی قرار داشت. آنجا راه ارتباطی کاروان‌هایی بود که از زنجان و قزوین وارد تهران می‌شدند. در کنار این پل که به پل حاج حیدر هم معروف بود، کاروانسرا وجود داشت. این منطقه خیلی سرسبز و خرم بود.»

عبدالله درویش، یکی دیگر از اهالی محله کن، در باره کاروانسرای دوازده‌ایوان کن که به زبان محلی «دویازِی مُن» معروف است می‌گوید: «با عبور از پل حاج محمدعلی کنی و کوچه‌باغ‌ها به محلی به نام «دویازِی مُن» می‌رسیدند. در این محل درختان فراوان و رودخانه و آسیاب بود. اتاق‌هایی در این محله در کنار هم ساخته ‌شده بود که جلو هر کدام ایوانی برای استراحت قرار داشت. در قسمت جنوبی آن‌هم طویله‌های برای نگهداری اسب، قاطر و الاغ بود. تا اواخر دهه ٣۰ این‌ ترددها و استراحت رهگذران در این محل و مسیر ادامه داشت، اما پس ‌از آن، با روند نوسازی محله، این محدوده تغییر هویت پیدا کرد تا جایی که اتاق‌ها تخریب شدند و اکنون بجز باغ‌ها و دیوارهای کاه‌گلی باغ‌ها و تعداد کمی درخت سر به‌ فلک‌ کشیده، دیگر خبری از آن ایوان‌ها نیست. ورثه نیز دور تا دورآن محدوده را دیوارکشی کرده‌اند.»

کد خبر 843058 برچسب‌ها هویت شهری همشهری محله

دیگر خبرها

  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم
  • کاروانسرای دویازِی‌مُن هنوز سرپاست | کن روزگاری محل اتراق و استراحت کاروان‌ها بود
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • خواننده‌ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست