Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:50:11 GMT

مثلث بسیار هیجان‌انگیز بیل- کین- سون

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۸۷۹

مثلث بسیار هیجان‌انگیز بیل- کین- سون

رایان گیگز با حمایت از بازگشت گرت بیل به لیگ برتر می‌گوید مثلث هری کین- گرت بیل و سون هیونگ مین در تاتنهام فوق‌العاده هیجان انگیز است.

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز و اسطوره منچستریونایتد می‌گوید از بازگشت گرت بیل ستاره فوتبال ولز به لیگ برتر خوشحال است. او همچنین گفت در این فصل مثلث هری کین- گرت بیل و سون هیونگ مین در تاتنهام ترکیبی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تاتنهام بعد از مدتها گمانه زنی موفق شد با گرت بیل ستاره جنجالی رئال مادرید یک قرارداد قرضی یک ساله امضا کند و او را به شمال لندن بیاورد. گرت بیل البته فعلاً تا ماه اکتبر نمی تواند برای تاتنهام به میدان برود چرا که از ناحیه زانو مصدوم است.

 

رایان گیگز بعد از پیروزی 5-2 تاتنهام بر ساوتهمپتون در این باره گفت: " مثلث کین- بیل- سون و اقعا هیجان انگیز است. تاتنهام بازیکنان خوب زیادی دارد. من بی صبرانه منتظرم تا ببینم گرت بیل در این تیم چه می‌کند".

 

سرمربی ولز در ادامه گفت: " بازگشت بیل به لیگ برتر اتفاق خوبی است. ما می‌خواهیم شاهد حضور بهترین بازیکنان دنیا در لیگ برتر باشیم. همه با هیجان منتظرند تا ببیند بیل امسال در تاتنهام چه می‌کند".

 

 

 

 

تاتنهام گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام گرت بیل رئال مادرید هیجان انگیز لیگ برتر گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد‌های شگفت انگیز

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد از پرتاب موشک‌های بالستیک و کروز و شلیک پهپاد‌های شاهد۱۳۶ به سرزمین‌های اشغالی در عملیات وعده صادق.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • پهپاد‌های شگفت انگیز