Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون رزمنده و بسیجی پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما توانستیم موازنه جنگ را معکوس کنیم، به این معنا که دشمنان ما بسیار قوی بودند و ما هنوز قوی نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نتیجه جنگ درست برعکس آغاز آن بود که این نتیجه یک رکورد بسیار شگفت‌انگیز است.

وی در باره تهدیدات اخیر سران آمریکا علیه کشورمان گفت: آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند. حتی مردم مجسمه‌های نمادین را در آمریکا به زیر می‌کشند و پرچم این کشور را هم آتش می‌زنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا از درون پوسیده است و در بیرون هم منزوی است‌. ملت ایران، عزیز هستند و نگران هیچ چیزی نباشند و با آرامش زندگی کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 

  مردم  شهرستان مرزی پلدشت بعد از اقامه نماز وحدت آفرین جمعه در مقابل مسجد جامع تجمع کرده و از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تثدیر و تشگر کردند 
تجمع کنندگان اعلام کردند این عملیات سپاه پاسداران تنها گوشه ای از نمایش  اقتدار ایران عزیز بود و اگر رژیم کودک کش اسراییل و حامیانش دوباره مرتکب اشتباهی شوند با  انتقام سخت و پشیمان  کننده نیروهای مسلح ایران روبرو خواهند شد

دیگر خبرها

  • تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 
  • راهپیمایی نمازگزاران کرجی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند