Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: درست مثل بازی با تراکتور، استقلال در نیمه اول اصلا خوب نبود، اما در نیمه دوم خیلی بهتر ظاهر شد.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الشرطه عراق، اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت دیدیم؛ درست مثل بازی با تراکتور. استقلال در نیمه اول اصلا خوب نبود، اما در نیمه دوم خیلی بهتر ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم دلیل این همه تفاوت در نحوه بازی استقلال بین نیمه اول و دوم چه بود.

وی درباره اینکه نامجومطلق معتقد بود، چون تیمش مدتی دور از میادین بوده در نیمه اول تمرکز لازم را نداشته است، گفت: به نظرم این دلیل منطقی برای عملکرد ضعیف استقلال در نیمه اول نیست. حدودا دو هفته پیش بود که استقلال در جام حذفی به میدان رفت و به نظرم فاصله بین مسابقاتش زیاد نبود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال رفته بود که مساوی بگیرد، اما زمانی که گل خورد شرایط به کلی تغییر کرد. با این حال، ما در نیمه دوم توانایی‌های استقلال را دیدیم. ۲ تعویضی که نامجومطلق انجام داد باعث شد تیم جان بگیرد و از سوی دیگر، تیم حریف با تعویض‌هایش ضعیف‌تر شد. این مسئله نشان از پتانسیل بالای استقلال است. تیم باید روی ضربات ایستگاهی بیشتر کار کند، چون در این مورد ضعف دارند.

پاشازاده در پایان در مورد اینکه چقدر به صعود استقلال به دور بعدی امیدوار است، خاطرنشان کرد: استقلال پتانسیل لازم برای برد مقابل الاهلی را دارد. به نظرم شرایط دو تیم مساوی است و استقلال قدرت پیروزی مقابل هر تیمی را دارد. برد استقلال مقابل الاهلی بستگی به این دارد که آنها چقدر حریف را خوب آنالیز و روی نقاط ضعف آنها تمرین می‌کنند و از طرفی برای برد برنامه‌ریزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: طباطبایی: تعویض کریمی جریان بازی استقلال را تغییر داد/ الشرطه نیمه دوم از لحاظ فیزیکی خسته بود

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی پاشازاده مجید نامجومطلق الشرطه عراق استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال مهدی پاشازاده مجید نامجومطلق الشرطه عراق استقلال نیمه اول نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، لحظاتی قبل از شروع بازی بارسا و پی اس جی، دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر خوش‌بینی خود را به حضور بارسا در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نشان داد.

او در گفت‌وگو با رسانه باشگاه بارسا گفت: «درست است که بازی بسیار مهمی است، اما من اصلاً استرس ندارم و نگران نیستم. به بازیکنانمان اعتماد دارم، آن‌ها بهترین بازیکنان ممکن هستند؛ بسیار با‌انگیزه هستند و همچنین به توانایی خود ایمان دارند.

همان‌طورکه به من گفته‌اند، آن‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و استعداد و توانایی‌هایشان را برای صعود به نیمه‌نهایی نشان خواهند داد. هواداران نگران نباشند، بازیکنان اولین کسانی هستند که می‌خواهند تیم به موفقیت برسد.

هواداران هم نقش زیادی در این بازی دارند. آن‌ها بازیکن دوازدهم تیم هستند. خطاب به هواداران می‌گویم، بیایید با تبدیل المپیک به زودپز به تیم برای پیروزی کمک کنیم.»

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور