Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی جانباز دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به مناسبت گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس با حضور میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، سردار آذرنوش و سردار یزدانی مسوول تربیت بدنی سپاه حضرت محمد (ص) و جمعی از رییسان فدراسیون‌های ورزشی و قهرمانان جانباز دفاع مقدس، آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در محل سالن اجتماعات فدراسیون جانبازان و معلولین صورت گرفت، ابتدا به صورت زنده سخنان مقام معظم رهبری پخش و سپس آیین تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس آیین تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم شب های قدر همچون سال های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالحسین(علیه السلام) از ساعت 22:30 الی 3 بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا در 10، 12 و 14 فروردین برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود