Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» گفت: در این بخش از تصویربرداری مجموعه، بخش‌های مربوط به محوطه چادر انجام می‌شود که روند تصویربرداری بسیار خوب است و امیدواریم با قوت این بخش از مجموعه را تصویربرداری کنیم.

وی ادامه  داد: در این بخش از مجموعه حسین محجوب، نادر فلاح، لاله اسکندری و میرطاهر مظلومی جلوی دوربین خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این بخش با همکاری صمیمانه مدیریت و عوامل آزادراه تهران-شمال میسر شد.

بر اساس این گزارش، سریال «جشن سربرون» مجموعه‌ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

 


در خلاصه داستان « جشن سربرون » آمده است: بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگ‌تری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.
حسین محجوب، محمود پاک نیت ، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لاله اسکندری سریال جشن سربرون محمود پاک نیت لاله اسکندری سریال تاریخی جشن سربرون جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون

در ۱۲ کیلومتری شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ، دشت لاله‌های واژگون قرار دارد و از رویشگاه‌های مهم این گل به شمار می‌روند، این دشت با حدود ۳۶۰۰ هکتار وسعت از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی چهارمحال‌وبختیاری محسوب می‌شود.

کد خبر 747427

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • جشنواره گل لاله در اراک
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم