Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@21:17:20 GMT

کسب جايزه 2020 انجمن جهاني پيوند اعضا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۰۰۳

کسب جايزه 2020 انجمن جهاني پيوند اعضا

خبرگزاری آریا- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر ملک حسینی کار‌های بزرگی در زمینه پیوند اعضا انجام داده و بخش پیوند کبد بیمارستان نمازی و بیمارستان بوعلی شیراز را به عنوان بزرگترین مرکز پیوند کبد در جهان راه اندازی کرده است .
به گزارش خبرگزاری آریا، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: آقای دکتر ملک حسینی کار‌های بسیار بزرگی در کشور در زمینه پیوند اعضا انجام داده و با تلاش و کوشش فراوان ابتدا بخش پیوند کبد بیمارستان نمازی و بعد بیمارستان بوعلی شیراز را به عنوان بزرگترین مرکز پیوند کبد در جهان راه اندازی کرده است و خوشحالیم که جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا به وی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای دکتر رضا ملک زاده گفت: وقتی بنده رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بودم وی برای تأسیس بخش پیوند کبد در بیمارستان نمازی فعالیت می‌کرد و با حمایت جزیی، تیم پنج نفره‌ای از جمله دکتر ملک حسینی برای دوره‌های پیوند کبد به مدت سه ماه به یکی از مراکز بزرگ و پیشرفته در آمریکا اعزام شدند و کاری که وی تا کنون در کشور انجام داده، بسیار بزرگ و ارزشمند بوده است.
وی افزود: تلاش‌های آقای دکتر ملک حسینی برای همه به ویژه جوانان کشور می‌تواند آموزنده باشد، زیرا در سخت‌ترین شرایط تحریم و مشکلات در یک عمل جراحی که یکی از سخت‌ترین اعمال جراحی در رشته پزشکی است، می‌توانیم کاری کنیم که در دنیا، حرفی برای گفتن داشته باشیم.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: جایزه‌ای که از سوی انجمن جهانی پیوند اعضا به آقای دکتر ملک حسینی اهدا شده، بسیار ارزشمند، مهم و نفیس است و توانسته از بین پزشکان برتر جهان، به این عنوان با ارزش دست پیدا کند و این یک درس برای همه جوانان و پزشکان است و می‌تواند الگویی برای جامعه علمی و پزشکی کشور باشد و این جایزه افتخاری برای شیراز و ایران است

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کسب جایزه دکتر ملک حسینی پیوند اعضا آقای دکتر پیوند کبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز