Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@10:55:59 GMT

برگزاری آیین تجلیل از جانبازان مدال آور کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۰۲۹

برگزاری آیین تجلیل از جانبازان مدال آور کشور

آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی جانباز دفاع مقدس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس با حضور مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، سردار آذرنوش و سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت محمد (ص) و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی و قهرمانان جانباز دفاع مقدس، آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در سالن اجتماعات فدراسیون جانبازان و معلولین صورت گرفت، ابتدا به صورت زنده سخنان مقام معظم رهبری  پخش و سپس آیین تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

نخستین موزه دفاع مقدس کشور با تدبیر حاج قاسم در استان کرمان ساخته شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس آیین تجلیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مجموعه ورزشی ساحلی منطقه آزاد انزلی گفت: خیلی خوشحالم که یک مجموعه کامل ساحلی را در انزلی داریم و می‌توانیم بازی‌های آسیایی را در انزلی برگزار کنیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مجموعه ورزشی ساحلی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که یک مجموعه کامل ساحلی را در منطقه آزاد بندرانزلی داریم و می‌توانیم بازی‌های آسیایی را در انزلی برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در انزلی گفت: خوشبختانه اردوی تیم ملی ساحلی نیز در این مجموعه ساحلی برگزار شده و من متاسفانه تاکنون به این مجموعه نیامده بودم و ظرفیت‌های بسیار زیادی در گیلان وجود دارد.

 رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به استانداردهای فدراسیون فوتبال آسیا افزود: بنا شده فرم‌های فدراسیون فوتبال آسیا‌ای ای اف برای این مجموعه تکمیل شود و اگر بتوانیم بازی‌های بین‌المللی را نیز در بندرانزلی برگزار کنیم.

تاج با اشاره به الزامات‌ای اف سی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از الزامات فدراسیون فوتبال آسیا نزدیکی هتل پنج ستاره به مجموعه‌های ورزشی میزبان رویدادهای بین‌المللی است و وجود دو هتل پنج ستاره در فاصله ۱۰ کیلومتری اینجا شرایط را محیا خواهد کرد.

تاج با اشاره به امکانات هتل‌های نزدیک مجموعه ورزشی گفت: مسؤولین کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون برای بازدید به این هتل‌ها می‌روند و اگر توانستیم بازی‌های بین المللی را اینجا میزبانی کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تلاش ایران برای میزبانی مقدماتی جام جهانی ساحلی‌بازان ایران به مقام سوم رسیدند

دیگر خبرها

  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست
  • تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم
  • پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود
  • برگزاری آیین سنتی جوی روبی در روستای کذاب