Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنل سوم، چهارم و مراسم اختتامیه کنفرانس ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت امشب ۳۰ شهریورماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، داود عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی ضمن امیدواری برای حمایت همگانی از کنفرانس ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت بر مشارکت اندیشمندان ایران، جهان اسلام تأکید کرد.

عامری گفت: برای دستیابی به صلح و عدالت در جهان باید ائتلاف جهانی میان نخبگان و اندیشمندان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کنفرانس در پنل اول و دوم که حداقل بیش از ۲۰ اندیشمندان دیدگاه‌های خود را ارائه کردند نشان از همراهی و ائتلاف متفکرین و نخبگان در اقصی نقاط جهان می‌باشد و این خود مسیر روشن برای دستیابی صلح و عدالت را به همراه دارد.

عامری تصریح کرد: در پنل سوم و چهارم که امشب برگزار می‌شود، نخبگان به دیدگاه‌های خود در خصوص صلح و عدالت در نظام سلامت با تاکید بر دوران کرونا و پسا کرونا، بررسی موردی صلح و عدالت در فلسطین، یمن و …. همچنین چگونگی پیاده سازی، نهادسازی و رفتار سازی گفتمانی صلح عادلانه در جهان می‌پردازند. در اختتامیه ضمن جمع بندی از دیدگاه‌های ارائه شده و سخنرانی چند تن از اندیشمندان بیانیه پایانی منتشر خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک‌های www.aparat.com/iwpeace/live، www.rubika.ir/iwpeac، www.aparat.com/itfarhangsara/live و https://rubika.ir/IW_PEAC کنفرانس را مشاهده کنند.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنفرانس ائتلاف جهانی همایش صلح و عدالت مجمع جهانی صلح اسلامی ائتلاف جهانی صلح و عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود