Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@00:00:53 GMT

آیاندا پاتوسی آخر هفته به تمرینات فولاد اضافه می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۲۱۹

آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تیم فولاد خوزستان تا آخر هفته به اردوی این تیم در اهواز ملحق می ‌شود.

آیاندا پاتوسی تا آخر هفته به تمرینات فولاد در اهواز اضافه می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی تیم فولاد خوزستان بعد از تمدید قراردادش با این باشگاه قرار است حد فاصل روز پنجشنبه تا جمعه خود را به اهواز برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتوسی فصل گذشته به صورت قرضی در فولاد حضور داشت، ولی برای فصل پیش رو رضابت‌ نامه این بازیکن از باشگاه آفریقایی از سوی باشگاه فولاد گرفته شده است و او رسماً به مدت دو سال در اهواز توپ خواهد زد. پاتوسی اخیراً در کشورش تست کرونا داده است و در صورتی که مشکلی برای بازگشت نداشته باشد اواخر هفته خود را به جواد نکونام معرفی خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم در حالی آغاز می‌شود که تعقیب و گریز استقلال و پرسپولیس در صدر جدول ادامه دارد و سپاهان هم با ۸ امتیاز اختلاف در رده سوم قرار داردد. در انتهای جدول هم تیم‌ها رقابت فشرده‌ای برای بقا دارند.

نگاهی به سه مسابقه فردا می‌اندازیم.

نساجی مازندران – تراکتور تبریز؛ نبرد خصوصی ها!

نساجی هفته گذشته تیم پرستاره سپاهان را در اصفهان متوقف کرد، اما همچنان با ۱۶ امتیاز در قعرجدول ایستاده و برای بقا تلاش می‌کند. قرمزپوشان شهر خسته فردا فردا میهمان تیم تراکتوری هستند که پاکو خمز سرمربی اسپانیایی اش را بعد از باخت خانگی و سنگین ۴ بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان کنار گذاشته است. تراکتوری در حال حاضر با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول لیگ هستند و بازی رفت را هم با ۳ گل نساجی را شکست داده اند، ولی فردا شرایط دو تیم کاملا متفاوت است.

محمد نصرتی که پیش از پاکو خمز به خاطر شعار‌های هواداران تراکتور استعفا کرده بود و حالا سرمربی موقت تیم شده است. ساکت الهامی که یکبار با تراکتور قهرمان جام حذفی شد با نساجی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و می‌داند اگر برای بقا باید در این مسابقه پیروز شود.

هواداران تراکتور می‌خواهند ببینید تیم شان بعد از خمز چطور بازی می‌کند و آیا محمد نصرتی مثل اوسمار ویرا پرسپولیس خواهد شد و تراکتور با دستیار خمز بهتر نتیجه خواهد گرفت یا نه. نساجی هم با حمایت هوادارانش چشم به سه امتیاز بازی دارد.

نبرد فردا را می‌توان دیداری بین دو تیم خصوصی لیگ دانست نساجی و تراکتور از جمله تیم‌های واقعا خصوصی لیگ هستند.

استقلال – شمس آذر قزوین؛ حفظ صدر در نبرد با غول کش

استقلال در اراک همان تیم همیشگی بود که نکونام می‌خواست فوتبالی با برنامه و هوشمندانه ارایه کرد و در لحظه مناسب به حریف ضربه زد و با یک گل سه امتیازی به تهران برگشت تا همچنان در صدر جدول بایستد. هرچند بعد از آن مسابقه تقریبا تمامی بازیکنان و مربیان تیم استقلال از شرایط مالی باشگاه گلایه کردند! جواد نکونام هم به شرایط داوری مسابقات معترض شد! 

به هر حال آبی پوشان با صدرنشینی به مصاف پدیده این فصل مسابقات می‌روند. شمس آذر تازه به لیگ برتر امده و در بازی رفت هم یک امتیاز از استقلال گرفت، اما اکنون وضعیتش به خوبی نیم فصل نیست، زیرا این تیم خصوصی برای حل برخی مشکلات مالی بهترین بازیکنانش را در نیم فصل فروخت و اکنون هم شایعه شده شاید برای درآمدزایی بیشتر سعید دقیقی سرمربی خود را هم به تراکتور منتقل کند!

شمس آذر که لقب غول کش را به خود اختصاص داده که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ ایستاده و البته سه امتیاز هم از این تیم در ابتدای فصل با حکم انضباطی کم شده است.

 قزوینی‌ها فوتبالی هجومی را ارایه می‌کنند و در این فصل ۲۶ گل زده اند، اما اگر آن‌ها بخواهند مقابل استقلال هم با روشی هجومی بازی کنند شاید غافلگیر شوند هرچند بعید است سعید دقیقی تیمش را برای دفاع کردن به میدان بفرستد. استقلال می‌داند در صورت نگرفتن سه امتیاز مسابقه ممکن است صدرنشینی اش به خطر بیفتد بنابراین هدف اول و آخرش در این بازی پیروز شدن است تا صدرجدول همچنان در اختیار داشته باشد. کوین یاماگا یکی از گلزنان بازی رفت فردا غایب است. آرمان رمضانی هم گل دوم را به شمس آذر در قزوین زده بود

فولاد خوزستان – مس رفسنجان؛ شاگردان ویسی به دنبا کیمیاگری

فولادی‌ها همچنان در انتهای جدول و خطر سقوط قرار دارند و عبدالله ویسی امیدوار است که با نتایج خوب در هفته‌های باقیمانده این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. حریف این هفته قرمزپوشان اهوازی تیم شکست ناپذیر مس رفسنجان است تیمی که با محرم نویدکیا روند صعودی به خود گرفت و با ۲۷ امتیاز به رده دهم جدول لیگ رسید و در همه بازی‌ها هم تهاجمی و زیبا بازی می‌کند. سه بازی آخر مس با تساوی ۲ بر ۲ مقابل حریفان به پایان رسیده که این هم در نوع خود جالب توجه است. فولاد خوزستان، اما بعد از دو تساوی مقابل شمس آذر قزوین باخت تا اکنون با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ بایستد. شاگردان ویسی می‌خواهند از مس طلا بگیرند تا به وضعیت خود درجدول لیگ سرو سامان بدهند.

بازی رفت را مس ۳ بر صفر برده و فولاد می‌خواهد آن شکست را جبران کند.

برنامه مسابقات هفته بیست و چهارم.

پنجشنبه ۳۰ فروردین

پیکان تهران - هوادار تهران - ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه پاس قوامین تهران

گل گهر سیرجان - استقلال خوزستان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس- ساعت ۱۹- ورزشگاه تختی آبادان

جمعه ۳۱ فروردین

نساجی مازندران - تراکتور تبریز - ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

استقلال- شمس آذر قزوین- ساعت ۱۸- ورزشگاه آزادی تهران

فولاد خوزستان - مس رفسنجان- ساعت ۱۸:۱۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

یکشنبه ۲ اردیبهشت

ذوب آهن اصفهان - آلومینیوم اراک- ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه فولاد شهر فولاد شهر

ملوان بندر انزلی - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۷- ورزشگاه تختی انزلی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید