Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:56:27 GMT

دفاع مقدس نماد وحدت مردم و مسوولان است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۲۳۲

دفاع مقدس نماد وحدت مردم و مسوولان است

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی روز دوشنبه در مراسم رژه موتوری و خودرویی سپاه و بسیج شهرستان اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهات، مقاومت، اخلاص و همچنین یادآوری حماسه، دلاوری و جانفشانی جوانان این مرزو بوم است.

وی با تاکید بر تجلیل از یادگاران و قهرمانان دفاع مقدس اظهار داشت: این هشت سال، دوران طلایی ما در حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و نماد وحدت مردم و مسوولان است بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی و معنوی برای نسل جوان تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرج الهی ادامه داد: نشر ارزش‌های نظام و انقلاب، ترویج فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی و ملی، ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: همزمان با گرامیداشت این هفته افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، غبارروبی گلزار شهدا، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری  و خاطره‌گویی توسط پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شهرستان دنبال می شود.

۳۱ شهریور ۵۹ عراق به ایران حمله نظامی کرد و به همین مناسبت برنامه های هفته دفاع مقدس هرساله اجرا می شود.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

برچسب‌ها هفته دفاع مقدس لرستان سلسله پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس لرستان سلسله هفته دفاع مقدس لرستان سلسله اخبار کنکور هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی