Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@11:36:11 GMT

دفاع مقدس یک انقلاب بزرگ دفاعی بود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۲۳۵

دفاع مقدس یک انقلاب بزرگ دفاعی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اهواز اظهار کرد: دفاع مقدس درحقیقت یک انقلاب نظامی بزرگ بود که توانست سرزمین‌های ملت ایران را از پس از ۲۰۰ سال از تجاوزگری آزاد کنند و امنیت را به وجود آورد.

وی افزود: امیدواریم تمام مردم کشور از این جنگ عبرت بگیرند که در آینده شاهد وقوع هیچ جنگی نباشیم و با روحیه بازدارندگی امنیت ایران اسلامی را همچنان حفظ نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از میوه‌های پرثمر دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلف جنگ حضور مؤثر و پررنگی داشت و پس از دوران دفاع مقدس در ایجاد امنیت و آرامش مناطق جنوب شرق کشور نقش‌آفرینی نمود.

وی ادامه داد: ایشان با حضور در جبهه مقاومت تبدیل به یک چهره قهرمان مقاومت بین‌المللی شد که با ابتکارات و خلاقیتی که داشت راه نو و جدید را در امنیت در پیش گرفت.

محسن رضایی تصریح کرد: شهید سلیمانی در ظاهر یک نظامی بود اما در سطح دیپلماتیک بین‌المللی و جلسات مهم با سران کشورها بسیار قوی ظاهر می‌شد.

وی ضمن بیان آنکه شهید قاسم سلیمانی تمام زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و ایران اسلامی نمود، بیان کرد: علاوه بر آنکه یک فرد انقلابی، نظامی، دیپلماتیک ، تئورسین در حفظ امنیت بود بسیار مردمی و دلسوزانه نسبت به مستضعفین عمل می‌کرد اما در مقابل دشمنان ایران و بشریت بسیار قوی عمل می‌ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام دفاع مقدس خوزستان شهید حاج قاسم سلیمانی جنگ امنیت پیغام فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد

به گزارش خبرنگار مهر، در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس توسط همرزمانش در تیپ ۷۱ پادگان ابوذر سرپل ذهاب تفحص شد.

مرزداران تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب کشور در حین گشت زنی و اجرای کمین در پایگاه‌های مرزی، پیکر مطهر این شهید را پیدا کرده‌اند.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس از رزمندگان قرارگاه لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بعد از ادای احترامات نظامی جهت شناسایی تحویل ستاد تفحص داده می‌شود.

کد خبر 6063213

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود