Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@08:03:30 GMT

الکس نوری در راه استقلال ؟ این استقلالی لو داد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۲۹۷

الکس نوری در راه استقلال ؟ این استقلالی لو داد

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگویی درباره اظهارات اخیر بازیکن قدیمی و همچنین موضوع سرمربیگری استقلال حرف زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی جباری از اینکه علی شوری از پیشکسوتان استقلال با بی‌حرمتی درباره اش حرف زده بود، اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد و می‌گفت اصلاً به این قبیل افراد اهمیت نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جباری در گفتگویی درباره اظهارات اخیر بازیکن قدیمی و همچنین موضوع سرمربیگری استقلال حرف زد.

آقای علی جباری ! علی شوری درباره شما و نصرا… عبداللهی چه گفته است؟

حرف‌هایش را نخواندم و نمی‌دانم چه گفته ولی دوستان لطف داشتند و به من اطلاع دادند که این بنده خدا که دو روز پیراهن آبی را تنش کرده، در جایگاه پیشکسوت یک چیز‌هایی را به زبان آورده است.

گفته استقلال خانه سالمندان است و عبداللهی دو متر بیشتر جلوی پایش را نمی‌بیند؟

اصلاً در جایگاهی نیست که من جوابش را بدهم. نه کاری کرده، نه بازی داشته! فقط یک توصیه می‌توانم به این بنده خدا داشته باشم. اینکه خودش را به یک روانکاو یا روانشناس معرفی کند تا از این روان‎پریشی بیرون بیاید و اینقدر پرت و پلا حرف نزند. او اصلاً در حدی نیست که نام برخی از بازیکنان استقلال را به زبان بیاورد چه برسد که آن‌ها را آنالیز کند.

اما گفته عده‌ای در کمیته پیشکسوتان جمع شده‌اند و نمی‌گذارند بقیه وارد باشگاه شوند.

این‌ها اصلاً استقلالی نیستند و تعجب می‌کنم چطور خودشان را پیشکسوت می‌دانند! البته این را هم بگویم که این قبیل افراد در استقلال نایاب هستند و آیا تاکنون چنین بی‌حرمتی را در باشگاه استقلال بین قدیمی‌تر‌ها دیده بودید؟ اگر هم بوده به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد و فقط باید بابت این موضوع از جوان‌تر‌ها خجالت کشید.

مگر شما نباید الگوی افرادی مانند علی کریمی باشید که رودرروی معاون ورزشی باشگاه (احمد مددی) ایستاد و گفت او را نمی‌شناسد و به او لقب عشق مصاحبه داد؟

فکر نمی‌کنم علی این حرف را زده باشد! اگر هم گفته شاید موضوع را به او بد منتقل کردند. شکر خدا الان هم کنار تیم در اردوی دوحه است و مشکلی نیست، اما این توصیه را به جوانان دارم که اگر غرق در پول شدند، فراموش نکنند از کجا به اینجا رسیدند و مغرور نشوند. باید جایگاه‌شان را حفظ کنند.

در این مدت استقلال متوجه شد استراماچونی برنمی‌گردد! فکر می‌کنید در این شرایط کدام مربی از بین نکونام، مجیدی یا فکری می‌تواند مشکل‎گشای استقلال باشد؟

من همچنان موافق سرمربی خارجی هستم.

وزارت ورزش که با آن مخالف است.

اما من در جریان هستم که با الکس نوری به توافقات خوبی دست یافته شده و احتمال حضورش زیاد است. استقلال با نوری موفق می‌شود.

اگر نشد و نوری نیامد، برای پلن B باید سراغ چه کسی رفت؟

درباره مربی ایرانی نمی‌توانم نظری بدهم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی جباری استقلال استقلال علی جباری علی جباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!

پس از بیانیه جنجالی استقلالی ها، سیدحسین حسینی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

طرفداری | سیدحسین حسینی امروز به صورت فیکس برای تیم ملی بازی می کند.

دقایقی قبل ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اعلام شد و نکته جالب آن، حضور حسین حسینی، سنگربان استقلالی‌ها در درون دوازه است.

استقلالی‌ها که در چند روز گذشته اعتراضات زیادی از طریق کانال رسمی و دیگر صفحات مجازی به سرمربی تیم ملی وارد کردند، با این کارِ سرمربی تیم ملی، به خواسته خود رسیده‌اند. بیانیه چند روز پیش استقلال حسابی جنجالی شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان