Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس:سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره برنامه ایران در واکنش به تحریم‌های تسلیحاتی آمریکا، اظهار داشت: برنامه جمهوری اسلامی ایران با گذشته هیچ فرقی نخواهد کرد؛ امروز ما خودکفا هستیم و اگر تحریم‌ها برداشته شود، راه صادرات باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در بحث تأمین تسلیحات مورد نیاز کشورمان به خارج نیاز نداریم و خودکفا هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران چند مزیت دارد که نخستین مزیت آن برای ما به دست آوردن یک پیروزی سیاسی است، دومین مورد در رفع تحریم‌های تسلیحاتی نیز بازشدن دست ایران برای صادرات است که در واقع روی آمریکایی‌ها با این کار کم می‌شود.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات ترامپ و پاسخ ایران به این تهدیدات، گفت: ترامپ در گذشته امتحان خود را در مقابله با ایران پس داده است؛ آن‌ها این حرف‌های بی معنی را بار‌ها بیان کرده‌اند، مانند گذشته که اعلام کرده بودند قرار است ۵٢ نقطه ایران را بزنند و ما هم دیدیم که چگونه این کار را انجام دادند؛ آن‌ها مانند گذشته، نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار حاجی زاده تحریم تسلیحاتی ایران صادرات تجهیزات دفاعی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم