Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و بزرگی هاست و به ما یادآوری می کند که ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختی‌ها سر فرو نیاوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی امروز(دوشنبه) در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک ملیون پیشکسوت دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس برگ زرینی و مهمی از تاریخ انقلاب و حیات ملت ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بزرگداشت این هفته و این واقعه مهم یک امر ضروری انقلاب به حساب می‌آید که تداوم انقلاب را تضمین و به ما یادآوری می کند که چه بزرگانی را از دست داده و به چه دست آوردهای عظیمی دست یافته ایم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و بزرگی هاست و به ما یادآوری می کند که ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختی‌ها سر فرو نیاوده است و با قدرت در مقابل دشواری های راه عزت را انتخاب و ایستاده است.

سردار وحیدی گفت: ملت ما پیروزی های بزرگی را در پس این ایستادگی به دست آورده است و امروز نیز قطعه دیگری از تاریخ ماست که با ایستادگی در برابر توطئه ها و فشارهای دشمن سرافرازانه یکی پس از دیگری دشمن را در جبهه های مختلف با شکست مواجه می کند. دفاع مقدس یادآور همه این پیروزی‌ها است که برای ما حاصل شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دقایقی قبل در جمع مردم شاهرود در ورزشگاه تختی اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در استان سمنان و در جمع باشکوه مردم شاهرد هستم.

وی گفت: شاهرودی‌ها مردمی دارای تاریخ، تمدن و برخوردار از ایمان، اعتقاد و باور دینی هستند؛ مردمی که در تاریخ بیش از یک‌هزار ساله خود آنچه دارند، افتخار، ایستادگی و دلدادگی به امام رضا (ع) است.

رئیس‌جمهور با اشاره به ظلم‌ستیزی، مقاومت و ایستادگی شاهرود‌ها مقابل ظلم و ستم قبل از پیروزی انقلاب گفت: آنچه بعد از انقلاب داریم، دفاع از دین، وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیسی ادامه داد: دلیل صدق این مدعا بیش از یک‌هزار شهید شهرستان شاهرود و سه هزار شهیدی است که استان سمنان تقدیم انقلاب کرد.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس سرداران و نیرو‌های مردمی جانانه از وطن دفاع و مقابل مهاجمان ایستادگی کردند و در دفاع از حرم و حریم خوش درخشیدند.

رئیس‌جمهور گفت: مردم شاهرود در عرصه علم و فرهنگ نام‌آورند؛ چهره‌های علمی و فرهیختگانی که از این خاک برخواستند، نه فقط برای شاهرود، سمنان و کشور بلکه در جهان اسلام نام‌آور شدند.

رئیسی گفت: امروز جهان اسلام و بشریت بر حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت با استکبار پی برده‌اند؛ اگر باز هم خطایی از رژیم صهیونیستی سر بزند، آن‌چنان پاسخی به او و حامیانش می‌دهیم که پشیمان شوند.

وی ادامه داد: نیاز امروز کشور بیش از همه زمان‌ها تلاش و افزایش تولید است، دانشمندان و دانشگاهیان و دانش‌بنیان‌ها در حوزه تولید علم بسیار فعالیت کنند.

رئیس‌جمهور افزود: دولت نسبت به تأمین آب پایدار برای شاهرود خود را موظف می‌داند و در این زمینه اقدام می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیسی: هرگونه تعرض به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده دارد
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت