Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان همدان با تأکید بر اینکه روستای اکنلو به واسطه مرکز تحقیقات انستیتو پاستور در اولویت بهسازی قرار گرفته است، گفت: در سال ۸۵ عملیات اجرایی فاز اول بهسازی آغاز شده و در این روستا فراتر از فاز اول کار شده است.

سیدیونس شریفی‌مفید در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از سال ۸۵ تا ۹۶ در روستای اکنلو ۷۳۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: براساس آخرین اعتبار در سال ۹۶ از محل قیر رایگان ۸۵ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای این روستا درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این روستا ۸۵۰۰ مترمربع تخریب و آواربرداری، ۳.۵ کلومترزیرسازی، ۳۴۰۰ متر جدول‌گذاری،، ۱۹ هزار مترمربع آسفالت و ۳۰۰۰ متر مربع فضای سبز اجرا شده است.

شریفی‌مفید با تأکید بر اینکه پروژه بهسازی روستای اکنلو پروژه قابل توجهی بوده و فراتر از فاز اول کار شده است، خاطرنشان کرد: فاز اول عمدتاً به منظور الگوسازی و بهسازی اجرا شده و مرکز محله در این روستا اجرا شده و فقط کوچه‌های منشعب از فاز اصلی باقی مانده است که یک میلیارد و ۸۰ میلیون اعتبار نیاز دارد تا کل فاز انجام شود.

وی با بیان اینکه روستای اکنلو ۱۶۶۸ نفر جمعیت دارد، مطرح کرد: روستای اکنلو دارای ۶۴ هکتار وسعت است و ۴۳۹ خانوار در این روستا ساکن هستند و دهیار روستا باید ظرفیت مشارکت محلی را پای کار بیاورد ضمن اینکه از درآمدهای دهیاری در راستای اجرای بقیه فازها استفاده کند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به اینکه سیاست کلی آن است که فازهای اصلی روستاها از طریق اعتبارات استانی و به وسیله بنیاد مسکن انجام شود، یادآور شد: دهیاران باید از پتانسیل خیرین استفاده کنند و بنیاد مسکن به عنوان نهاد انقلابی همیشه پای کار است و در صورتی که کمیته شهرستان در اولویت قرار بگیرد بنیاد اجرایی خواهد کرد.

وی درباره اجرای عملیات بهسازی روستای خاکو نیز بیان کرد: عملیات بهسازی روستای خاکو از سال ۹۶ آغاز شده که تا سه سال گذشته یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان هزینه و ۴۰۰ میلیون هم برای سال ۹۹ پیش‌بینی شده است.

شریفی‌مفید تصریح کرد: ۴۰۰۰ مترمربع سنگفرش، ۸۵۰ مترمربع جداره‌سازی سنگی و ۱۲۰۰ مترمربع نماسازی باطرح کاه‌گل انجام گرفته اما به علت فاضلاب این روستا به ویژه در ورودی روستا متوقف شده است.

وی با بیان اینکه تا وقتی فاز اول تمام نشود تأمین اعتبار ادامه خواهد داشت، گفت: سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که بتوانیم فازی که آغاز شده را به اتمام برسانیم و در صورتی که اعتبارات تأمین شود پروژه برای سال آینده تمام خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان همدان در پایان با بیان اینکه روستای خاکو دارای ۱۹.۵ هکتار وسعت است، یادآور شد: ۳۵۹ نفر با ۱۱۳ خانوار در این روستا سکونت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بهسازي بنیاد مسکن روستای اکنلو انستیتو پاستور میلیون تومان روستای اکنلو بنیاد مسکن فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود روان آب به روستای زین آباد داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،دهیار روستای زین آباد داراب گفت: بارندگی شدید دیشب سبب شکستن گوراب بالا دست روستا شده و آب بدون توقف در روستا در حال حرکت است.
حق پرست افزود: با تلاش مجموعه شورا، دهیار و مردم از ورود روان آب به منازل جلوگیری شد و تا کنون این سیلاب هیچ خسارتی نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا