Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:23:38 GMT

آیین تکریم از ۵ هزار رزمنده ایلام برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۴۰۶

آیین تکریم از ۵ هزار رزمنده ایلام برگزار شد

گروه استان‌ها- آیین تجلیل و تکریم از ۵ هزار رزمنده استان ایلام همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس کشور و 5 هزار رزمنده ایلامی صبح امروز با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، سپاهی و بسیجی و جامعه روحانیت و بسیجی و خانواده شهدا و ایثارگران ایلام به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در این مراسم به ایثار، از خودگذشتگی و دفاع جانانه رزمندگان دفاع مقدس در آن دوران اشاره و اظهار داشت: رزم دلاورانه شما پیشکسوتان جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس موجب آن شده است تا امروز ملت ایران در جهان با اقتدار حضوری عزتمند داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: درس‌های دفاع مقدس هیچگاه کهنه نمی‌شودفرمانده سپاه استان مرکزی: امروز با آرایش جنگی تمام‌عیار دشمن در همه حوزه‌ها روبه‌رو هستیمامام جمعه شهرکرد: دفاع مقدس، تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت:  نقش  شما رزمندگان غیور در دفاع از این مرز و بوم به  تثبیت پایه‌های دینی و انقلابی انجامید و حضور امروز شما و تفکر، فرهنگ و گفتمان خلق شده آن دوران، ایستادگی امروز در برابر سلطه زور و تزویر را به ملت ایران هدیه کرده است.

کریمی‌تبار  در ادامه یادآورشد: شما رزمندگان دوران دفاع مقدس بودیدید که تهدیدهای بی‌شمار علیه انقلاب و ملت ایران را به فرصت تبدیل کرده‌اید و بر مسئولان و مدیران امروز است تا آن فرهنگ و گفتمان خلق شده در تهدیدات امروز جهانی بر علیه ملت ایران دوباره به فرصت تبدیل شود.

سخنران آیین تجلیل و تکریم از 5 هزار رزمنده ایلامی خاطرنشان کرد: وحدت، ایمان، ولایتمداری و جهاد در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و احراز مراتب علمی و دست‌یابی به آخرین تکنولوژی‌های روز در عرصه دفاعی نشان برتری ایران در منطقه و جهان است و تحقق این مهم ممکن نبوده است مگر با الهام از تفکر شما رزمندگان دوران دفاع مقدس که "تفکربسیجی" نام دارد.

وی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس خواست و گفت: انتقال تجارب، دانسته‌ها و سبک مدیریت در استقامت و پایداری  به نسل حال و فردای این کشور رسالت شما پیش کسوتان جهاد و شهادت است که به آن اهتمام ورزید که در این شرایط کشور نیازمند تفکر ناب شما است.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هزار رزمنده ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش