Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست آغاز بکار دبیرخانه جوانان و گام دوم انقلاب با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی فرهنگی استان برگزار شد.

نشست آغاز بکار دبیرخانه جوانان و گام دوم انقلاب

نشست آغاز بکار دبیرخانه جوانان و گام دوم انقلاب با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی فرهنگی استان برگزار شد.

با حضور نهادها و دستگاه‌های متولی فرهنگی استان، نشست آغاز بکار دبیرخانه ملی جوانان و گام دوم انقلاب با محوریت استان آذربایجان‌غربی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست رونمایی از دبیرخانه ملی جوانان و گام دوم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، برای تبیین آینده پیش‌روی کشور و تقویت انقلاب اسلامی تبیین شده و باید برای اجرای هرچه بهتر آن کوشا باشیم.

وی گفت: نیاز است برای تشکیل این دبیرخانه، کمیته‌ها برنامه‌ریزی و فعالیت‌های آنها منجر به خروجی موثری شود.

مسعود احمدی رئیس مجمع جوانان استان هم با اشاره به برنامه‌ریزی تشکیل 7 کمیته در این دبیرخانه، گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه ملی جوانان و گام دوم انقلاب با محوریت پایلوت استانی را تشکیل و بناداریم با رایزنی این دبیرخانه را بصورت ملی اجرایی کنیم.
وی اضافه کرد: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید رهبری بر حضور جوانان در تمامی عرصه‌ها به عنوان محور این دبیرخانه خواهدبود.
وی ادامه‌داد: دامنه اجرایی این دبیرخانه به وسعت جمهوری اسلامی ایران و با پشتوانه بیانات رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن جوانان صورت خواهدگرفت.
احمدی افزود: گام دوم انقلاب همه حوزه‌ها اعم از ورزش، هنر و فرهنگ و مباحث اجتماعی پوشش می‌دهد و از جوانان حمایت و پشتیبانی می‌‌شود و این دبیرخانه پس از اعلام موجودیت، به تدریج جلساتی با مسئولان، فرمانده سپاه و امام جمعه برگزار تا به یک هم اندیشی و هم فکری و نقطه تثبیت دست یابیم.

دبیرخانه ملی جوانان و گام ملی انقلاب به همت موسسه رهروان فرهنگ سبحان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، دستگاه‌های متولی فرهنگی استان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان آذربایجان‌غربی تشکیل خواهدشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دبیرخانه سازمان مردم نهاد گام دوم انقلاب آذربایجان غربی سازمان های مردم نهاد جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی سازمان مردم نهاد آذربایجان غربی دستگاه های متولی فرهنگی استان جوانان و گام دوم انقلاب اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896270

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم