Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخی گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از همه ارزش‌های الهی است، پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز به حق شایسته تقدیر هستند،

به گزارش خبر گزاری شبستان در همدان، «سعید شاهرخی» امروز (یکشنبه ۳۱ شهریور) در آئین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت گفت: رمز شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی وجود پر برکت رهبر کبیر انقلاب و پس از ایشان مقام معظم رهبری و همچنین حضور مستمر و عالمانه آحاد مردم در صحنه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان افزود: آن روز که نظام سلطه و همچنین رژیم غاصب پهلوی به زیر کشیده شد همین مردم با رهبری امام خمینی (ره)توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

 

وی اضافه کرد: وقتی استکبار منافع خود را از دست رفته دید و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در کشور طنین انداز شد، جنگی را علیه ما تحمیل کردند، آن زمان حضور مردم با رهبری امام خمینی(ره) موجب شد تا صحنه‌های زیبا و بی‌بدیلی رقم زده شود و تا به امروز این حضور ارزشمند و رهبری ادامه داشته است.

 

شاهرخی گفت: تجلیل از پیشکسوت تجلیل از همه ارزش‌های الهی است، پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز به حق شایسته تقدیر هستند، مردم هیچگاه رشادت‌ها و دلیری‌های پایگاه نوژه، سپاه انصار، ارتش و بسیجیان استان و کشور را دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.

 

استاندار همدان ابراز کرد: طی ۴۰ سال فعالیت و کار سیاسی و اجتماعی، بهترین دوران برایم همان دوران جنگ و دفاع مقدس بود.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: سعید شاهرخی استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت پاکستان به خاطر میزبانی از هیات جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم؛ ما امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و از همین سخن‌گاه، به مردم بسیار خوب و دین‌مدار پاکستان عرض سلام و احترام دارم.

وی‌افزود: به همه خانواده‌های پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ابلاغ سلام دارم.

آیت‌الله رییسی اضافه کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطینی و غزه و حق و عدالت دفاع کرده‌اند و همواره در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زده‌اند، افتخار می‌کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085413

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم