Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته‌ی دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و ایثارگران و جان‌برکفان آن فتح‌الفتوح عظیم را گرامی داشت.

در بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی آمده است:

هفته‌ی دفاع مقدس را در چهلمین سالگردش با یادی از شهیدان و جانبازان و ایثارگران و همه‌ی جان‌برکفان آن فتح‌الفتوح عظیم گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقویم تاریخ انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی آغاز دوران دفاع مقدس رسید. آن فصل سرخ برای بازماندگان قافله‌ی شهیدان خاطره‌ای نیست که در پیچ و تاب گذرگاه‌های زمان غبار فراموشی را بر پیشانی خود بپذیرد. اینک ماییم و خاطرات آن روزگاران که با نام بلندهمتانی رقم خورده است که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و به حیاتی طیبه دست یافتند.

ملت آزاده‌ی ایران اسلامی چهل‌سالگی آغاز دوران دفاع مقدس را در حالی گرامی می‌دارد که همواره به مدد ایمان محکم و بلند خویش از همه‌ی حوادث سخت و نفس‌گیر، سرافراز و سربلند بیرون آمده است. این ملت امروز نیز علیرغم دشمنی‌ها و تحریم‌ها، همچون کوه استوار و پابرجا ایستاده و دست از تلاش برای توسعه و پیشرفت و ترقی و سربلندی برنداشته است، و الگویش در این مسیر حساس نیز دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

در هفته دفاع مقدس و در چهلمین سالگرد گرامیداشت آن حماسه‌ی عظیم، با نثار سلام به روح پرفتوح امام راحل(ره) و تکریم و تقدیر از رشادت‌ها و پایداری‌های همه‌ی ایثارگران این عرصه، به‌ویژه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، یاد و نام و خاطره‌ی شهیدان و جانبازان و همه‌ی جان‌برکفان آن فتح‌الفتوح بزرگ را گرامی می‌داریم؛ باشد که دفتر تاریخ خالی از این حقیقت نباشد که دلیرترین مردان و زنان این سرزمین در هنگامه‌ی آتش و خون چه رشادت‌هایی آفریدند و همگان شاهد باشند که پایداری و استقامت امروز ملت بزرگ ما در برابر تهدیدها و تحریم‌ها نیز از برکت همان رشادت‌ها و دلاوری‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دفاع مقدس آذربايجان شرقي سازمان اوقاف هفته دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • اعلام برنامه‌های روز ملی گندم و نان در استان آذربایجان شرقی