Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@11:43:29 GMT

بلیت ۴۰میلیونی تهران-استانبول چند شد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۵۷۴

بلیت ۴۰میلیونی تهران-استانبول چند شد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، روز گذشته شرکت هواپیمایی هما و چهار ایرلاین داخلی دیگر از برقراری مجدد پروازهای خود در ترکیه خبر دادند. شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در روز چهارم مهرماه امسال با شماره پرواز ۷۱۹ در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه استانبول نخستین پرواز خود را انجام خواهد داد که مسافران می‌توانند از امروز بلیت ترکیه را در مسیر رفت زیر پنج میلیون تومان خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت بلیت استانبول ترکیه

درحالی که هواپیمایی قطر که در دوران شیوع ویروس کرونا پروازهای ترانزیتی ایران را انجام می‌دهد، نرخ بلیت خود را برای همین مسیر برای فردا سه‌شنبه اول مهر ۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رساند که پیش‌بینی می‌شود با افزایش میزان عرضه (تعدد ایرلاین‌ها) برای جابجایی مسافران ترکیه، کاهش نرخ بلیت قطرایرویز نیز نزدیک باشد.  

پیش از این و تا هفته های گذشته قطر ایرویز بلیت تهران تا ترکیه را بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان نیز به فروش می رساند که یکی از دلایل آن مربوط به مسیر طولانی تهران-دوحه- بلگراد -ترکیه بود.

اکنون قیمت نرخ رفت و برگشت مسیر تهران تا استانبول توسط هواپیمایی ایران ایرتور نیز برای تاریخ ۴ مهر حدود ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود که با هواپیمایی قطر ایرویز در همین تاریخ ۲۰ ملیون تومان اختلاف قیمت دارد.

 مسافران در پروازهای ورودی به استانبول باید در محدوده‌ ۷۲ ساعت مانده به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR  کرده و نتیجه آن را هنگام ورود به فرودگاه استانبول به ماموران بهداشت آن کشور ارائه کنند.

از اسفند سال گذشته تاکنون تابلوی اطلاعات فرودگاه امام خمینی(ره) به چند مقصد مشخص، محدود شده است و خبری از لیست بلند پایتخت کشورهای اروپایی و آسیایی نیست.

پربیننده ترین قیمت دلار ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار پرداخت یارانه جدید از مهر ماه هشدار جدید به دارندگان سهام عدالت! آخرین مهلت پذیره نویسی پالایشی یکم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استانبول قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این افراد نیمه شب گذشته در راستای حکم دادستانی کل استانبول در عملیات مشترک نیروهای سازمان اطلاعات(میت) و پلیس در سه منطقه استانبول دستگیر شده اند.
به گفته یرلی کایا این افراد با مقر گروهک تروریستی داعش در "داشیشه استان حسکه" واقع در سوریه ارتباط داشته و برای این گروهک کمکهای مالی جمع آوری می کردند.
بنا بر این اطلاعیه در ده ماه گذشته در هزار و ۳۲۹ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، دو هزار و ۹۱۹ مظنون داعشی بازداشت، ۶۹۲ بازداشتی زندانی و ۵۳۱ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد ۱۸۷ مظنون نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • رکوردشکنی جدید فرودگاه استانبول
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403