Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وبگاه فرانسوی وست فرانس در نوشتاری معتقد است آمریکا با یکجانبه‌گرایی در موضوع تحریم‌های ایران، خود را در میان متحدان و دیگر ملل جهان به انزوا کشانده است.
وست فرانس نوشت: واشنگتن به طور یک جانبه اعلام کرده است که تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران از ساعت ۲۰ روز شنبه دوباره اجرا می شود و وعده داد کسانی که آنها را نقض کنند، مجازات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام امریکا خطر انزوای آنها و همچنین تنش های بین المللی را افزایش می دهد.دولت دونالد ترامپ به وضوح تهدید می کند که برای مجازات هر کشوری که تحریم های سازمان ملل را نقض کند، سیستم تحریم های به اصطلاح ثانویه را اعمال خواهد کرد و مانع از دسترسی آنها به بازار و سیستم مالی امریکا می شود.واشنگتن تقریبا به تنهایی مخالف همه است. قدرت های بزرگ دیگر، روسیه، چین و همچنین متحدان اروپایی آمریکایی ها به این اظهارات اعتراض می کنند.فرانسه، انگلستان و آلمان در نامه مشترکی به ریاست شورای سازمان ملل متحد اعلام کردند که هر تصمیم یا اقدامی که با هدف بازگرداندن«تحریم ها »انجام شود هیچگونه تأثیر قانونی نخواهد داشت.گفتگوی ناشنوایان همچنان ادامه دارد؛ دولت ترامپ اکنون طوری رفتار می کند که گویی تحریم های بین المللی بازگشته است، در حالی که قدرت های دیگر قصد دارند طوری رفتار کنند که گویی اتفاقی نیفتاده است.دیپلماسی امریکا به ویژه تاکید می کند که تحریم تسلیحاتی "برای مدت نامحدود” تمدید شود و بسیاری از فعالیت های مربوط به برنامه های هسته ای و بالستیک تهران اکنون در سطح بین المللی مشمول مجازات هستند.
منبع: شفقنا برچسب ها: واشنگتن ، تحریم

منبع: خرداد

کلیدواژه: واشنگتن تحریم سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد

دریافت 10 MB

کد خبر 6063032

دیگر خبرها

  • لزوم تحریم همه جانبه علیه رژیم صهیونیست
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند
  • برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • جدل بر سر قطعنامه شورای امنیت؛ امریکا وتو نکرد نتانیاهو برافروخت!
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در غزه
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه