Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار و شورای اسلامی شهرقدس با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهرداری قدس مدیریت شهری قدس طی پیامی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا"؛ ما تو را پیروزى بخشیدیم؛ چه پیروزى درخشانى (فتح/۱)

پیروزی حق بر باطل وعده خلل ناپذیر خداوند برای بندگان صالح و مومنان درگاهش است؛ وعده ای که در نابرابرترین آوردگاه تاریخ از آن ملت بزرگ ایران گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز چهلمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هجوم وحشیانه رژیم متخاصم بعث عراق علیه نظام نوپای اسلامی است؛ نبردی که با همراهی همه جانبه قدرت های غرب و شرق جهان بر ایران اسلامی تحمیل شد تا خاک و آرمان ملت ایران را یکجا به تاراج ببرد.

هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت و ایثار دلاورمردان و زنان غیرتمندی است که ۸ سال در برابر آماج حملات بی امان خصم زمانه ایستادند تا وجبی از خاک مام میهن به دست اغیار نیفتد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و نام تمامی شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، از خداوند منان توفیق ظفر و نصرت نهایی ملت بزرگ ایران بر استکبار جهانی و دستیابی به قلل پیشرفت و توسعه تحت عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) و هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی مسالت می نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در بخشی از پیام تبریک حسین امیرعبداللهیان به امیر سرلشگر موسوی آمده است: بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه‌ آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

وزیر امور خارجه افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران