Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:10:45 GMT

پیگیری اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۶۲۳

پیگیری اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از پیگیری اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی مقام معظم رهبری در استان خبر داد.

خدارحم امیری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی هدیه مقام معظم رهبری برای دشت‌های خوزستان و ایلام، یکی از طرح‌های بزرگ ملی در استان خوزستان است که با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی و آبادانی این دشت‌ها اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پیگیر اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان است و امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد اجرای این طرح باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: پیگیری مجوز چاه‌های گلگیر، تعیین تکلیف مجتمع‌های در حال احداث دامداری، ارسال گزارش مطالعات بندهای خاکی به معاونت آب و خاک، تخصیص اعتبار برای مطالعه ۱۲ بند خاکی و پیگیری صدور مجوز برداشت از روان‌آب‌های فصلی، از دیگر طرح‌هایی هستند که پیگیر اجرای آن‌ها در خوزستان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشاورزی طرح 550 هزار هکتاری طرح ۵۵۰ هزار هکتاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام منصور باقربیک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص «محفل قرآنی امام حسنی ها» اظهار کرد: بعد از سال‌ها، سرانجام انتظار به سر آمد و یکی از بزرگترین محافل قرآنی در سطح کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این محفل به برکت فرمایش مقام معظم رهبری بود، که در جمع قرآنی های کشوری فرمودند، «ای کاش محفل‌های قرآنی تقویت شود و ای کاش هر مسجدی یک محفل قرائت قرآن داشت.» این فرمایش ایشان سبب شد، که عزیزان ما در دستگاه‌های فرهنگی به فکر افتادند و الحمدالله در مساجد محافل قرآنی زیادی تأسیس شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) با یک ایده و فکر خوب فرهنگی و با کار شبانه روزی برگزار شد.

باقربیک گفت: ایده این محفل تقریباً بعد از فرمایش مقام معظم رهبر طرح شد و از زمان طرح ایده دوستان برای اجرای این ایده مهم رفتند و کار کردند و الحمدالله با عنایت الهی و کمک پروردگار این محفل به نحو احسن برگزار شد و من اینجا از همه شرکت کنندگان در این محفل به عنوان بزرگترین محفل قرآنی کشورمان تشکر می‌کنم.

وی گفت: به امید خدا این محفل سنت حسنه‌ای خواهد شد، مانند خیابان غدیر که سنت حسنه‌ای شده و سال به سال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی گفت: این محفل قرآنی نیز به امید خدا سال‌های آینده بهتر، بی نقص تر و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد، باشد، که موجبات رضایت امام عصر (عج) فراهم شود.

کد خبر 6064508

دیگر خبرها

  • ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است
  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند