Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد، دشتی در حاشیه دیدار با سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت:  در برخی از بخش‌ها ضرورت دارد مراکز فنی و حرفه‌ای استان براساس نیاز صنایع استان اقدام به آموزش نیرو‌های جویای کار بومی نمایند.

وی افزود: به کارگیری نیرو‌های بومی در صنایع شهرستان و استان از الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان یزد بهشت سرمایه گذاری و معادن است، اما میانگین ۷.۲ درصد بیکاری شایسته استان نیست تاکید کرد: مطالبه مردم استان و شهرستان اردکان این است که مدیران آینده صنایع باید بومی شهرستان باشند.
دشتی از دیگر راه‌های تحقق عدالت اجتماعی را ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی برای شهرستان‌های اردکان و میبد برشمرد و افزود: قریب به ۶۰ هزار نفر جامعه کارگری در دو شهرستان وجود دارد که می‌توانند از خدمات رایگان تامین اجتماعی بهره ببرند.
 وی توسعه صنعتی شهرستان اردکان را موجب افزایش جمعیت این شهرستان دانست و افزود: زیرساخت‌های لازم جهت خدمات رسانی به این جمعیت در شهرستان ارتقا پیدا نکرده است که یکی از آن‌ها ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان است که در شأن این شهرستان نیست.
 دشتی در پایان تصریح کرد: با توجه به صنعتی شدن شهرستان و افزایش جمعیت نیروی کار؛ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان باید به مدیریت ارتقا یابد تا بتواند خدمات مطلوب را به جامعه هدف ارائه کند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه برای تحقق عدالت اجتماعی باید در جامعه تلاش کنیم گفت: تکمیل مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان بافق و ابرکوه در سال جاری از پروژه‌های عمرانی این اداره کل است که در بهمن ماه افتتاح می‌شود.
 
تشکری افزود: بهره برداری از استخر مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی اردکان نیز از اولویت این اداره است که از سال ۹۲ تاکنون در دست ساخت است و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دارد و امیدواریم در هفته کار و کارگر ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گیرد و جامعه ۲۹ هزارنفری کارگری اردکان بتوانند از آن استفاده نمایند.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان یزد سرمایه گذاری بهشت کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی اظهار کرد: برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با مشارکت مردم و شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی، اجرا فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: برای مشارکت مردم دستگاه‌های دولتی و عمومی باید زمینه را فراهم کنند که در شهرستان کوهسرخ با انسجام به‌وجود آمده، زمینه فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای رویداد گردشگری جشنواره ریواس، به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری همکاری کردند که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

موسوی یادآور شد: توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ بر مبنای ظرفیت‌هایی از جمله گردشگری کشاورزی، گردشگری روستایی، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی برنامه ریزی شده که اجرای برنامه‌ها در این مسیر روند رو به رشدی دارد و تاکنون شش اقامتگاه بوم گردی، شش خانه مسافر در شهرستان آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی همچنین صنایع‌دستی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان کوهسرخ عنوان کرد و افزود: طی دو سال گذشته ۸ کارگاه صنایع دستی در رشته‌های فرت بافی، گلیم بافی و دوخت‌های سنتی، گیوه بافی و قلاب بافی فعال شده و مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و اشتغال مستقیم حدود ۴۰ نفر فراهم شده است.

وی گفت: صنایع‌دستی و گردشگری در یک چرخه و زنجیره ارزش قرار دارند و وابسته به یکدیگرند، رونق گردشگری موجب فروش محصولات صنایع دستی و کشاورزی نیز شده و اقتصاد شهرستان را پویا کرده است.

کد خبر 6084413

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • بازپس گیری معادن غیر فعال کرمان
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان