Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@13:22:01 GMT

برترین گروه‌های بورسی + جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۶۹۷

به گزارش بورس تابناک، در معاملات امروز گروه شیمیایی بیشترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کرده و پترول که لیدر این گروه بود توانست از صف فروش به محدوده مثبت برسد و آخرین معامله خود را مثبت تمام کند که نشان از ارزندگی این سهم بود، نفتی ها دوم شدند و نقش پالایشی ها در این حجم بالا مشهود است، فلزات اساسی و بانکها نیز سوم و چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه بورسی  تعداد معاملات  حجم معاملات(هزار)  ارزش معاملات(میلیون ریال) شیمیایی ۹۱,۲۳۹ ۴۵۶.۶۲۰  ۹,۷۰۸.۲۶۱ فرآورده نفتی  ۶۰,۷۷۰ ۱۶۰.۱۵۹  ۵,۸۶۸.۱۴۸  فلزات اساسی ۳۱,۶۲۸ ۱۷۹.۱۳۰  ۴,۸۵۷.۵۵۴ بانکها ۱۹,۶۶۴ ۶۰۰.۵۵۷ ۲,۹۳۲.۳۳۸  چند رشته ای  ۱۹,۲۴۴ ۱۱۹.۵۱۰  ۲,۱۳۰.۲۴۰  خودرو  ۱۹,۹۹۷ ۷۰۱.۹۱۸  ۲,۱۲۸.۸۱۱  کانه فلزی ۱۲,۲۷۳ ۷۷.۸۵۴  ۱,۶۵۷.۱۲۸  انبوه سازی  ۲۷,۱۹۴ ۶۸.۶۷۸  ۱,۵۲۰.۱۱۴ سرمایه گذاری  ۱۵,۵۱۷ ۱۳۲.۰۷۰  ۱,۳۳۴.۱۸۰ قند و شکر ۵,۰۰۷ ۷.۸۶۷ ۸۰۳.۰۶۷ 

منبع: مشرق نیوز

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر سم رایسین قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس بورس بازار سرمایه حجم معاملات قرارداد الجزایر سم رایسین قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با افت ۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۷۷.۰۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۴۷,۳۸۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۳۴.۹۶۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۱۴,۷۲۵.۴۵۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746292

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس