Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عین اله جهانی در خصوص کلیپی تحت عنوان ضرب و شتم راکب موتورسیکلت توسط راهور افزود: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف محدوده میدان فهمیده، عوامل پلیس راهور منطقه ۲ راهور شهر مشهد تعدادی موتورسیکلت متخلف را متوقف و به داخل کفی حمل موتور منتقل نموده و در حالیکه تقریبا طرح خاتمه یافته بود یک نفر از شهروندانی که موتورسیکلتش همان ابتدای طرح به علت ارتکاب تخلفات رانندگی(مشمول انتقال به پارکینگ بوده) در بالای کفی حمل موتور قرار داشته، به دو نفر از دوستانش تماس گرفته و آن ها را به صحنه فراخوانده و به محض رسیدن دوستانش یکی از آنها با هویت معلوم (تبعه عراق) به بالای کفی رفته و ضمن گشودن درب آن، دو دستگاه از موتورسیکلت‌ها را به پایین پرتاب کرده تا به موتورسیکلت خودش که در لابلای سایر موتور ها بوده دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مامورین راهور برای جلوگیری از تخریب اموال شهروندان و یا به سرقت رفتن موتورسیکلت هایی که رسید آنها تحویل مالکان شده و امانت در اختیار پلیس می باشد وارد عمل شده که نامبردگان ضمن توهین، فحاشی و تهدید، در ابتدای امر شروع به درگیری با مامورین نموده که تا زمان رسیدن عوامل انتظامی، کارکنان راهور در آن شرایطی که(با توجه به موقعیت محل) هر لحظه امکان خطرات دیگر متصور بوده، مقاومت نموده و در نهایت تحویل عوامل گشت انتظامی شده و از آن طریق به مرجع قضایی منعکس می کنند.

سرهنگ جهانی افزود: در همین راستا پرونده ای در شعبه ۲۳۲ بازپرسی مجتمع قضایی شهید رجایی مشهد مقدس در حال رسیدگی و متهمان طبق دستور مقام محترم قضایی به زندان منتقل و پرونده کماکان در حال رسیدگی می باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین دارایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با اولویت موتورسیکلت در سطح شهرستان هرسین به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها مرتکب جرایمی مانند ایجاد مزاحمت، دور دور، ایجاد صدای ناهنجار و … شدند توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: در خلال اجرای طرح ۳ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087081

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید