Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی درگذشت «حاجیه خانم نصرت همت» مادر گرامی سردار شهید «محمدابراهیم همت» را تسلیت گفت.

متن پیام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شرح زیر است: 
 
بسمه تعالی
 
انالله و انا الیه راجعون
  
درگذشت بانوی مومنه و صبور،  ام الشهید مرحومه "حاجیه خانم نصرت همت"، والده گرامی سردار سرافراز شهید حاج محمد ابراهیم همت، فرمانده دلاور لشکر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مادر با فضیلت فرزندی مومن ، انقلابی و ولایتمدار و فرماندهی مجاهد را در دامن پر مهر خود تربیت کرد که الگو و  الهام بخش همه مادران این سرزمین است.

اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم شهید همت تسلیت عرض نموده،  از درگاه خداوند سبحان جل و اعلا  برای آن بانوی پرهیزکار که از دامان پاکش بزرگ مردی چون شهید همت پرورش یافت، علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی و  همنشینی با فرزند شهیدش و برای سایر  بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل  مسألت می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت شهید رئیس جمهور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر ملک ظهرابی مادر شهیدان گرامی عصر روز گذشته پس از تشییع در اسلام آبادغرب در جوار فرزندان شهیدش در روستای باسکله درانبار به خاک سپرده شد.
شهیدان والامقام «تیمور و قادر گرامی» در سال ۱۳۶۵ در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات